JEG SKAL PÅ VISNING AV NY LEILIGHET

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen, alle flotte lesere <3 Helvetesuka som jeg har valgt å kalle den fortsetter. Jeg har egentlig tenkt til å døpe den om til noe mer positivt, men jeg kommer ikke på noe som passer. Det er liksom helvetesuka og da er det vanskelig å finne et lystigere navn som passer, haha. Solskinnsuka, liksom. Det blir ikke det samme i det hele tatt.

I går kveld var jeg så sliten at jeg nesten sovnet stående. 21 000 skritt, tre avtaler, jobb, trening og det å ikke kunne slappe av mellom seks om morgenen og halv ti på kvelden tar på altså. Heldigvis blir det en litt roligere dag i dag og det skal faktisk skje noe ganske så spennende!

Nå skjer det faktisk ganske mye her. Det er vel rundt en uke siden jeg fortalte at Sofie og jeg blir boende. Vel, nå gjør vi antakeligvis ikke det allikevel og vi skal på en visning allerede i dag! 

Vi skal ikke flytte fra hverandre, men finne noe rimeligere sammen. Jeg skal jo studere på fulltid til høsten, noe som betyr at jeg må jobbe mindre og da er det veldig fint og faktisk helt nødvendig å betale mindre for å bo. Det var faktisk dere som minte meg på hvorfor jeg ville flytte i utgangspunktet, nettopp fordi det er så forbanna dyrt å bo i den leiligheten her. Strømregninger på nærmere 3000 kroner i tillegg til leia og ingenting inkludert blir alt for mye for en blivende student altså.

Jeg er veldig spent på denne leiligheten og jeg håper det blir klaff på første forsøk! Det hadde vært så digg. Jeg må jo innrømme at jeg hater både å dra på visninger og å flytte. Det enkleste hadde vært å bli boende, men for en gangs skyld skal jeg la fornuften seire.

GENSER PIECES HER / SKJØRT NLY HER / SKO LIGNENDE HER

Ønsk oss lykke til!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg