FROKOST MED FITBIT

Reklame | Invitert av Fitbit & annonselenker Nelly

I dag var Martine og jeg så heldige å få være med på lanseringen av Fitbit Versa! Det er en ny smartklokke fra Fitbit som snart kommer på markedet. Jeg elsker min trofaste Fitbit Charge 2, så da jeg fikk invitasjon hit takket jeg ja med en eneste gang! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMARTINE: GENSER HER / BUKSE HERANDREA: JAKKE GYMSHARK (LIGNENDE HER) / TIGHTS NIKE (LIGNENDE HER)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi fikk frokost og en innføring i den nye klokken av det flotte Fitbit-teamet. Med andre ord var det en ordentlig hyggelig start på dagen og det var enda bedre at jeg fikk gjøre det sammen med Martine. Jeg er så glad for at jeg ikke er alene i denne bloggverden. Det er så godt å ha noen man stoler på og kjenner godt som vet akkurat hvordan ting fungerer og som man kan dra sammen med på eventet.

Jeg synes det er veldig moro å få gjøre slike ting innimellom. I øyeblikk som det så tenker jeg over hvor heldig jeg er som har denne bloggen og får oppleve litt andre ting enn hva jeg hadde gjort om jeg levde et helt vanlig A4-liv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. God morgen ☺️ Har du gjort noe med leppene dine ? De ser plutselige så veldig fine og fyldigere ut 😍

    2. Anonym: God morgen <3 Nei, på ingen måte! Det er nok bare at de har kommet seg igjen etter at jeg fjernet fillers. Det tar ut mye fuktighet så de kan virke litt mindre en stund frem til alt blir som det skal 😀 Så pleier de å være litt større på morgenen av en eller annen grunn, haha.

    3. Kan du ha måndens leser som annais og de hadde før i tiden ? Hadde vært veldig morsomt å se hvem som faktisk er din faste bloggleser ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg