FROKOSTEVENT, HUNDEPASSER OG BEHANDLING

Reklame | Sponset behandling BeautyHouse, Helsefabrikken og EVO

Reklame – annonselenker Nelly

Som dere kanskje fikk med dere i uken som gikk så ble avslutningen på dagen i går ganske kjip. Det var bare mye som skjedde og jeg er egentlig en ganske følsom jente selv om jeg ikke alltid liker å vise det. Jeg kom hjem, trøstespiste litt sjokolade og gråt litt i middagen min så ble alt bedre. Akkurat hva som skjedde ønsker jeg ikke å gå inn på fordi det er privat, men alt er i orden nå! 

Nå tenkte jeg å dele hva som skjer i livet mitt med dere, med andre ord tar jeg dere gjennom alle planer for resten av uken!

TIRSDAG. Min eneste fridag som jeg stapper så full at jeg ikke orker å tenke på det en gang… Charlotte som nå jobber på Helsefabrikken fikk en avbestilling og jeg fikk flyttet osteopat-timen min fra neste uke til i dag! Da jeg var hos gynekologen sa hun at høyresiden var så godt som frisk, men det er enda litt igjen på venstresiden som jeg skal jobbe videre med hos Charlotte. Dere kan sjekke Helsefabrikken for kontakt HER. Jeg skylder henne virkelig alt når det kommer til hvor mye bedre jeg har blitt!

Jeg har et telefonmøte nå klokken tolv før jeg nok en gang skal til legen halv to. Denne gangen skal jeg ta allergisprøyte og prøve å finne ut enda mer om de irriterende problemene mine. Klokken halv fire har jeg time hos Nataya på Beauty House Nydalen. Det gleder jeg meg skikkelig til fordi det er så mye mer enn en brynstime. Det er alltid like koselig hver gang jeg er der og jeg ender opp med å gå ut derfra med en skikkelig godfølelse i kroppen. Det er digg!

I løpet av dagen kommer Martine på besøk og det gleder jeg meg veldig til. Det er alt for lenge siden jeg har sett henne nå <3. 

ONSDAG. Klokken åtte skal jeg på noe veldig moro, nemlig et frokostevent. Mitt aller første frokostevent, det er vel en milepæl som blogger eller? Haha. Neida, men jeg er kjempespent på dette og tror det blir veldig moro! Følg med på snap andreasveinsdot for å se hva som skjer <3.

Jeg jobber fra 13-20 og før den tid skal jeg ha rukket en treningsøkt, blogge ferdig for dagen, aller helst ta noen bilder til bloggen og selvfølgelig å stelle meg klar for jobb. Etter jobb skal jeg muligens være sosial med en av kollegaene mine, så det blir koselig!

TORSDAG. Dagen starter med et møte med min personlige trener Idar (sjekk ut PT-siden hans HER). Vi skal planlegge veien videre med treningen min. Jeg klarer jo aldri å fullføre noen av planene han legger for meg stakkars, haha. Formen min er jo så opp og ned om dagen så det er litt vanskelig å skulle kjøre et fullt program fire uker i strekk for så å måle progresjonen dessverre. Uansett så skal vi finne ut av det!

Deretter skal jeg ta bloggbilder og vaske før jeg begynner på jobb klokken fire og jobber sent.

FREDAG. Jobbhelg! Jeg har faktisk ikke lagt noen store planer for helgen og det kjenner jeg passer perfekt. Det eneste jeg vet er at jeg skal trene før jobb og spise taco etter jobb, haha. Jeg passer Celine denne helgen så vi skal nok bare ha en kosefredag. 

LØRDAG. Nok en arbeidsdag. Jeg begynner tidlig, men før det skal jeg gå en lang tur med Celine så hun får brukt litt energi med tanke på at hun blir hjemme alene store deler av dagen. Jeg tror ikke akkurat hun lider noen nød. Den hunden der er en mester på å sove og ta det med ro, så det går nok helt fint.

Etter jobb blir det en liten tur hjemom for å lufte henne før jeg skal på trening. Jeg har lagt fra meg festingen for sen liten stund og skal heller fokusere på trening og det sosiale uten alkohol. Vi får se hvor lenge det varer da, hehe. 

SØNDAG. Åh, jeg lengter allerede etter søndag. Jeg skal skru av alle alarmer og sette telefonen i flymodus før jeg legger meg lørdag kveld. Denne søndagen skal jeg virkelig ikke legge en eneste plan. Jeg skal sove til jeg våkner og bare gjøre akkurat det jeg selv har lyst til. Herregud, så sliten jeg er nå og det er bare tirsdag. La denne uken gå fort!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer
    1. Nå som jeg skriver bachelor så kunne jeg nesten jeg hadde jobb og ikke driver med skole. Uka mi: skolearbeid i dag- slappe av i morgen- skolearbeid torsdag/fredag/lørdag. Slappe av på søndag.
      Bacheloroppgavetida er virkelig ikke noe å glede seg til.
      Jeg synes du er flink da!
      Foresten.. mage problemene kan være ulike mat produkter eller stress. Bare et tips😊

    2. Tenkte å bestille skjorten/kjolen, lurte på hvilken strl du har på deg på bildene? Hadde vært til stor hjelp:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg