UKEN SOM GIKK / VI ER SÅ MYE MER ENN UTSEENDET VÅRT

AKKURAT NÅ: Har jeg det dritt, gråter og er skikkelig lei meg. Åååååh, I need a break from life. I tillegg glemte jeg å kjøpe hakkede tomater på butikken så må ut igjen, gråtende for å få lag middag. Looove it. 

UKENS TANKE: Jeg har tenkt på hvor utrolig glad for at jeg har de vennene jeg har. De er så utrolig fornuftige, smarte, ærlige, snille, morsomme og herlige mennesker. Mennesker med beina godt plantet på jorda som utfordrer meg både positivt og negativt hver eneste dag. Åh, jeg er så glad jeg har de <3.

UKENS SERIE: Heimebane! De siste episodene har vært helt syke. 

UKENS CRAVING: Nada. Jeg har ikke cravet noe som helst, noe som er litt merkelig, men jeg skal da ikke klage på det.

UKENS HØYDEPUNKT: Haha, dette er muligens litt trist, men ukens høydepunkt er faktisk trappeløp-økten jeg hadde på lørdag. Det har generelt vært en veldig bra uke og jeg har hatt så mange fine øyeblikk, men det var bare en så utrolig digg økt!

UKENS SANG: Bendik – Perfekt. Denne er helt fantastisk nydelig og hvis ikke dere har hørt den så må dere faktisk gjøre det nå. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Mennesker som lar utseendet kontrollere livet deres. Det er så utrolig trist og det gjør meg irritert at vi har skapt et samfunn hvor dette faktisk er et stort problem! Jenter og gutter som ikke kan gå ut av døren hjemme uten full styling, som ikke kan spise et kakestykke i bursdag NOEN GANG fordi da blir de tjukke, som ikke kan gå ut med søpla uten å sminke seg. Det er så trist! Vi er så utrolig mye mer enn utseendet vårt. Jeg skulle ønske at alle skjønte det og ikke lot gleder i livet gå forbi fordi de er helt besatt av hvordan de ser ut og hvordan bli finest/penest/tynnest mulig.

UKENS MATRETT: Middagen Marte og jeg lagde på fredag. Hjemmelaget burger med mangosalat og masse digg. Helt perfekt <3. Oppskrift kommer!

UKENS SEIER: Jeg klarte å redde meg inn på treningsmålet som er fire økter i uka. Det ble en på mandag og da fredagen kom tenkte jeg at dette kan bli vanskelig. Heldigvis ble jeg plutselig full av motivasjon og klarte en hver dag gjennom helgen. Ikke bare det, men det var faktisk tre morsomme og skikkelig effektive økter. Den beste var definitivt på lørdag da jeg endelig kunne trene trappeløp ute etter en hard vinter. Det er digg! 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Et stort steg i riktig retning, Her skal jeg tilbringe de tre neste årene av livet mitt og premierefest, gynekolog og bursdagsfeiring.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette er så koselig <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. vakre deg<3 må bare få sagt at du er en stor inspirasjon og rollemodell for meg! elsker at du alltid er så ærlig med hva du bruker din stemme til og ikke pynter på sannheten<3 stå på videre med blogg og sosiale medier. det er en glede å følge deg<3

    2. Jeg er helt enig med deg ang utseendefokuset i samfunnet i dag.
      Jeg har aldri vært en som alltid tar på sminke for å gå ut. Men jeg har ikke amazing selvtillit for det. Jeg vet bare at JEG og de fleste andre jeg kjenner er ikke med folk fordi de ser så bra ut. Man er med folk pga vennskapet, at man trives med de og at man liker personligheten til personen.
      Jeg bruker bare sminke når jeg skal på fest eller om jeg får lyst til å pynte meg litt. Den siste mnd har jeg bare brukt sminke på de 6 jobbintervjuene jeg har hatt.
      Jeg vil heller føle meg komfertabel ihvertfall istedenfor å ha på masse sminke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg