DET BESTE MED Å BO MED SOFIE

Nå som Sofie og jeg har bestemt oss for å bli boende sammen i minst et år til tenkte jeg det kunne være morsomt å dele de positive sidene ved å bo med Sofie! Det er ganske mange, men jeg har plukket ut de jeg setter ekstra stor pris på i hverdagen.

👭Hvis hun har vært ute passer hun alltid på å være stille når hun kommer hjem. Enten det er med Morten eller med venninner så hører jeg henne alltid så “vi må være stille, Andrea sover”. Det er veldig koselig at hun tar hensyn og ikke kjører fullt nach i stua. Jeg våkner uansett i det noen kommer inn døren til leiligheten, men det er veldig hyggelig at hun alltid prøver å ta hensyn. 

👭Sofie er veldig ryddig og selv om det kan bli litt mye til tider (hun forslo her for litt siden at vi skulle begynne å vaske leiligheten fast to dager i uken…), så er det lat i alt en god egenskap. Det blir aldri skikkelig ekkelt og skittent hjemme hos oss fordi vi begge er opptatt av å ha det rent og pent.

👭Hun er like glad i taco som meg. Det er faktisk utrolig hyggelig å kunne forslå taco fire ganger i uken og få gjennomslag hver gang. Det kan være fordi vi er lite kreative, men også fordi taco er skikkelig digg.

👭Det er en stor fordel at Sofie også blogger. Vi hjelper hverandre veldig mye med bloggene våre i form av å lese gjennom innlegg, ta bilder og komme med forslag til hva vi kan skrive om. Hvis man ser gjennom Messenger-samtalen vår så handler vel 90% om blogg, haha. 

👭Sofie har Viaplay og TV2Sumo noe som er veldig fint for meg som ikke har noen av delene, haha. Hvis vi skal ha filmkveld eller har lyst til å ha Paradise-maraton så er det kjekt med en roomie som kan varte opp. 

👭Hun er veldig flink til å komme seg på trening og det er motiverende for meg! Det er lettere å komme seg over dørstokkmila sammen enn helt alene og hvis motivasjonen svikter en dag så er det ikke verre enn å spørre om hun kan gi meg litt, haha. 

👭Celine! Dette er faktisk den aller største fordelen med å bo med Sofie, haha (sorry). Neida, men jeg er så utrolig glad i Celine og det å bo sammen med et dyr gir meg utrolig mye glede i hverdagen. Å komme hjem til en liten energiklump som er superglad for å se deg gjør mye med humøret altså. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Så snappen din og magen din 🙁
      Ta kontakt med Heggeli Helhetsmedisin. Er ganske sikker på at de kan hjelpe deg, da jeg snakker av erfaring. De ligger ikke mer enn en fin gåtur fra der du bor.
      De er spesialister i bla candida sopp i mage/tarm….vil du bli frisk, ringer du de 🙂
      Lykke til og god bedring 🙂

    2. Kjempe fint innlegg😍 Virker som et heeeelt fantastisk kollektiv og jeg misunner dere begge to for å ha en så koselig leilighet med en så koselig roomie❤️

    3. Anonym: Jeg hadde magekramper, svie og brennende følelse nederst i magen, kramper i underlivet, det var til tider vondt og vanskelig å sette inn en tampong, umulig å få noe større inn de og blødning etter forsøk.

    4. Du er så flink til å svare leserne dine, så håper du svarer. Jeg liker en som er litt yngre meg, vi er begge over 18 år. Vi bor 1 time unna hverandre, så har mest snakket over nett men også møttes. Du kan vel si at vi har hatt netflix & chill en gang. Og jeg føler noe for han, men dessverre har han sagt at han ikke føler noe tilbake for litt siden. Nå føler jeg kanskje han føler noe, men er litt usikker. Tørr ikke helt å spør, i tilfelle det ødelegger mellom oss at jeg snakker masse om følelser og sånn. Vi møttes igår og jeg fikk møte flere av hans venner. Men på morgenen idag, så fikk jeg snap av at han ikke var hjemme og tankene begynner å spinne om han har vært med ei jente og gjort ting. Fordi han er en person som ofte vil gjøre sånt og tenker at han kan finne på å møte andre jenter. Med en gang jeg ser han med andre jenter på snap, så tenker jeg at han gjør noe med dem eller har gjort noe. Da blir jeg ofte veldig trist og lei meg inni meg. Dessverre får jeg ikke møtt han så ofte, og da kan ikke jeg hjelpe han med disse fine stundene og føler meg jo sykt sjalu hvis jeg skal spør han om han sov hos ei jente, om de hadde seg osv, hver gang en jente kommer opp på snappene fra han. Hva skal jeg gjøre? Liker han veldig godt og klarer ikke la være å like han! Det er første gangen jeg har fortalt om følelsene til en, hvor vi fortsatt møtes og prates masse osv liksom. Før har jeg alltid likt noen som får seg kjæreste etter kort tid når følelsene har kommet, og da har jeg ikke fortalt de hva jeg har følt.

    5. Skulle ikke dere flytte ut av leiligheten? Her er ting jeg ikke har fått med meg, haha… hva skjedde ? Fortell hvordan dere fant ut at dete skal bo sammen i 1 år til! Så gøy <3

    6. Anonym: Hei <3 Så leit å høre at du blir trist, det er ikke noe koselig. Når det kommer til hva du skal gjøre synes jeg det er veldig vanskelig å gi råd. Mitt beste råd er egentlig bare å snakke med han, men det kan jo være ganske skummelt. Jeg er dessverre elendig på kjærelighetsråd 🙁 Beklager at jeg ikke kan være mer til hjelp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg