SLIK VAR DET FOR ET ÅR SIDEN

Det jeg synes er veldig moro med bloggen er at jeg kan bla tilbake i arkivet og se hva jeg gjorde for nøyaktig ett år siden. Jeg synes det er en fin måte å huske tilbake, men også å se forandringen på meg selv. Har jeg endret meg noe? Hvordan av livssituasjonen min da kontra nå? Slike ting er gøy å se og derfor har jeg sammenlignet påsken i fjor med påsken i år!

I fjor hadde jeg nesten akkurat kommet hjem fra to måneder i utlandet. Jeg hadde ikke vært hjemme på lenge og jeg husker at jeg nøt roen jeg fant i Larvik. Det var en liten escape fra kaoset i Oslo.

Når det kommer til hvordan jeg så ut synes jeg ikke det er så veldig stor forskjell. Litt mindre rundt i ansiktet da enn nå, hehe, men sånt skjer. Jeg hadde riktignok extension og ser at jeg ikke var så veldig god på å krølle det. Åh, en ting til! Bryna mine, haha. De var ikke så veldig fine på den tiden. Heldigvis har de kommet seg nå takket være brynserum og riktig behandling. Det var virkelig på tide!

Ellers synes jeg egentlig det meste er ganske likt nå som da. Det har faktisk ikke skjedd så store endringer i livet mitt sånn sett. 

Synes dere jeg har forandret meg noe særlig?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. God morgen Andrea ☺️ Når for vi vite hvordan det gikk hos gynekologen igår ? Eller har du ikke fått svarene dine enda ? Er veldig spent på hva du fant ut av !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg