HVORFOR SKAL VI IKKE FORTSETTE Å BO SAMMEN?

Nå er det ganske mye forvirring ute og går, noe som er forståelig. Jeg er litt forvirra selv!

For noen uker siden skrev både Sofie og jeg at vi skulle flytte ut av leiligheten. Fremtiden var uviss og vi visste ikke hvor vi skulle bo, om vi skulle fortsett å bo sammen eller i hvilken by vi kom til å ende opp! Vi var begge ganske gira på å flytte til Trondheim, men etter mye frem og tilbake visste vi faktisk ikke hva som kom til å skje etter sommeren. 

Til slutt tok jeg en avgjørelse for meg selv, som jeg skrev om i dette innlegget. Jeg bestemte meg for å bli i Oslo og det har Sofie også gjort. Det som er litt morsomt er at jeg ikke visste at hun faktisk hadde bestemt seg for det. Det ble jeg faktisk gjort oppmerksom på av dere lesere som kommenterte at hun skal bli her i minst ett år til og lurte på hvorfor vi da ikke skal fortsette å bo sammen. Vel, takk for at dere gjorde meg oppmerksom på det, haha.

For å være ærlig så leser jeg sjeldent alle innleggene til Sofie, hehe wopsi. Jeg klikker meg inn og leser mye, men ikke alle de hverdagslige innleggene fordi jeg (som regel) får med meg det som foregår. Nå har vi jo vært borte fra hverandre i en uke også, så kommunikasjonen har ikke vært helt på topp. 

Med tanke på ta vi begge blir i Oslo og hater å flytte så bestemte vi oss for å beholde leiligheten! Vi blir altså boende og kollektivet består inntil videre <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg