HVORDAN MØTE DRØMMEMANNEN? / 3 VENNINNER FORTELLER

Det å finne en man ser på som en potensiell kjæreste er ikke bare enkelt. Hvordan skal man treffe han? Kan man virkelig finne lykken på Tinder eller er det kun en app for sex? Funker blind dates? Hva er egentlig den beste måten å måte noen på?

Jeg for min del vil helst møte noen i virkeligheten og ikke gjennom en app. Akkurat på det punktet er jeg muligens litt gammeldags, men jeg vil ha filmkjærlighet og ikke Tinder-kjærlighet. Det å møte noen i en naturlig setting eller via felles venner høres perfekt ut, men nå er det ikke slik at verden er perfekt.

Man kan ikke planlegge hvordan man skal møte den rette og jeg har ikke klart det så langt. Derfor valgte jeg å spørre tre venninner som alle har klart å finne sin store kjærlighet om hvordan det skjedde!

VENNINNE 1 

Hvordan traff du kjæresten din? Jeg traff han på Tinder.

Var du på leting etter Prince Charming da det skjedde? Nei. Det var ikke i mine planer å ha kjæreste, men så dukket han opp.

Synes du det var en fin måte å møte noen på? Både ja og nei. Å treffe noen gjennom slike apper blir mer og mer normalt. Det kleineste med tinder er første møte. I vårt tilfelle ble det en gåtur slik at jeg kunne lure meg unna om det var helt krise. Heldigvis slapp jeg det.

Her må jeg bare legge til at dette var Tinder-daten jeg ble ditchet for. Husker dere jeg skrev om venninnen min som plutselig dro på Tinder-date? De endte faktisk opp med å bli kjærester! Dere kan lese det innlegget HER for å friske opp hukommelsen.

VENNINNE 2

Hvordan traff du kjæresten din? Vi møttes gjennom felles bekjente som spleiset oss. De hadde en plan om at vi alle skulle møtes ute på byen fordi de visste at jeg var ute, men jeg hadde ikke sett på telefonen min hele kvelden, så da jeg sjekket den i 2-tiden hadde jeg masse ubesvarte anrop. Jeg ringte vennene mine tilbake men da var de allerede på vei hjem. Gutten de ville spleise meg med var derimot fortsatt på byen så de ga meg nummeret hans og ba meg ringe. Dette er litt kleint å tenke på i ettertid men full og modig som jeg var ringte jeg jo denne fremmede gutten og sa jeg hadde hørt han var interessert i å møte meg. 10 minutter senere satt vi på en benk utenfor utestedet og ble sittende der og skravle til det ble lyst. Etterpå fulgte han meg hjem, ga meg et kyss og sa håper vi ses snart. Det gjorde vi.

Var du på leting etter Prince Charming da det skjedde? Nei ikke i det hele tatt. Jeg var ung og fri og singel og ville ha det akkurat sånn. Men da jeg først hadde møtt han var han bare alt for bra til å la han gå.

Synes du det var en fin måte å møte noen på? Ja det var en veldig fin måte å møte noen på. Når man blir spleiset av venner har de jo gjerne gjort seg opp en mening om man kan passe sammen eller ikke, og i dette tilfellet hadde de virkelig rett. En sånn situasjon kan jo selvfølgelig gå skikkelig dårlig også men vi var veldig heldige som klaffet så bra.

VENNINNE 3 

Hvordan traff du kjæresten din?
Vi har varit tillsammans i två omgångar, førsta gången var på vidaregående och då var vi tillsammans cirka 1,5 år. Möttes på skolen, 2007, och första dejten bjöd han mig på cirkus tillsammans med sin lillasyster

Andra gången vi möttes var i 2011, då hade vi ikke haft kontakt med varandra på över 1 år. Då möttes vi en sen natt på Yatzi (!!!) i Oslo.
Note: han hade flickvän bägge gångerna

Var du på leting etter Prince Charming da det skjedde?
Nei, absolut ikke! Jeg var i ett nesten-avslutat-förhållande første gången vi møttes og andra gången var jeg superhappy singel og levde livet

Synes du det var en fin måte å møte noen på?
Första gången ja, det var verkligen “high school” all over med litt drama och en del tårar.
Andra gången vi möttes var en klassiker; kvart-på-tre en lørdag i Oslo hehe.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg