HER ER MINE FAVORITTER

Jeg så dette innlegget på bloggen til Martine og synes det var ganske morsomt! Personlig elsker jeg innlegg hvor man blir litt bedre kjent med bloggeren, så nå kan dere få vite enda mer om meg.

MAT. Dette er vanskelig! Det eneste jeg spiser igjen og igjen som jeg faktisk aldri noen gang blir lei av er havregrøt, haha. Utrolig merkelig, men sant. Så er jeg veldig glad i medistekaker med brun saus, poteter, grønnsaker og tyttebærsyltetøy! Vi kan faktisk ikke unngå å nevne taco heller.

DRIKKE. Pepsi Max! Kunne aldri levd uten. 

EMOJI. I følge Sofie og Martine er jeg elendig med emojis. Jeg bruker de tydeligvis helt feil, hehe wopsi. Når det er sagt så er favoritt-emojien min denne 🙈.

SERIE. Friends!!! Og Sons of Anarchy, The Bold Type, Revenge og Unge Lovende. 

SMINKEPRODUKT. Ah, det er vanskelig fordi jeg ikke bryr meg så mye haha. Jeg er riktignok veldig glad i foundationen min som er fra Clarins. 

FILM. The Notebook og How To Loose A Guy in 10 days.

BLOGG. Angelica Blick, love her. Har faktisk skikkelig girl crush på den fantastiske dama der!

KLESPLAGG. Bunaden min! Ekstra stas fordi det snart er 17. mai og jeg endelig kan bruke den igjen <3.

GODTERI. Sjokolade. 

SPILL. Alias! Det er så moro, men jeg blir litt for engasjert til tider hehe.

YOUTUBEKANAL. Jeg ser faktisk ikke på YouTube, hehe. Den eneste gangen jeg har brukt det ordentlig er da jeg stalket Harry Styles og så en million videoer av han. 

SANG. Katy McAlliser – Not cut out, alltid <3.

DRINK. Whiskey Sour, nam nam.

RESTAURANT. Det er vanskelig… Jeg er ikke sååå mye ute og spiser, men jeg liker Døgnvill, Kverneriet, Lett (mer lunsj), Olivia.

DYR. Ah, klarer ikke velge. Alle er så fine <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om hva man kan gjøre i Oslo? spiseplasser, aktiviteter, severdigheter, butikker osv. Hadde vært veldig kult med et slikt innlegg! Kunne også ønske videoer eller innlegg som «matdagbok» om hva du spiser iløpet av en dag eller uke. Som inspirasjon i matveien:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg