MINE SISTE INNKJØP

SKO NIKE / DEKSEL EBAY / JAKKE MONKI

Etter å ha shoppet minimalt det siste året ble det plutselig manko på et par ting. Jeg har brukt mine hvite favoritt-sneakers gjennom hele den våte vinteren så de gikk faktisk i søpla i går. Jeg tror aldri jeg har eid et par eklere sko i hele mitt liv, haha. Heldigvis fikk jeg kjøpt meg et par sykt fine sneakers fra Nike!

For noen uker siden måtte jeg også kjøpe ny iPhone fordi den forrige døde og derfor trengte jeg også et nytt deksel. I tillegg har jeg siklet på den jakken her i en evighet, men nektet meg selv å kjøpe den fordi jeg faktisk ikke trengte flere jakker. Så kom jeg på at hvis jeg selger klær jeg ikke bruker for tilsvarende sum som jakken koster må jeg da få lov. Det gikk helt strålende og jeg fikk sikret meg en ny favoritt-jakke <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Kan du pliis fortelle om hva og hvordan du trener? Hvor ofte. Hvilke musikk hører du? Går du alene? Og er ikke det evig kleint?
      Digger deg og syntes du er superpen! *Forbilde *

    2. Ååå har like joggesko, kommer til å bli superfine til våren og sommeren! Så fine💕💕 digger deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg