PREMIEREFEST, GYNEKOLOG OG BURSDAGSFEIRING

TIRSDAG. I dag dro jeg tilbake til Oslo. Mammaen til en venninne var så grei å kjøre oss så det ble roadtrip! Planen for dagen var rett og slett så enkel som å pakke ut, vaske klær og handle mat fordi nå er det helt tomt i kjøleskapet. Typiske ting man gjør når man har vært borte i nesten en hel uke. Jeg fikk handlet, men så har jeg ikke gjort mye annet enn å sove hehe. Jeg må faktisk gjøre regnskapet for mars også, så dette blir en morsom kveld… Nei. 

ONSDAG. Dette blir min første dag tilbake i virkeligheten. Jeg skal på jobb og starter med en full arbeidsvakt. Det er litt godt å komme i gang, men nå har jeg hatt det utrolig deilig med seks dager fri, hehe. Etter jobb skal jeg muligens på premieren av serien “Han heter ikke William”, men det vet jeg faktisk ikke om jeg rekker helt enda. Jeg håper det!

TORSDAG. Jeg har senvakt på jobb noe som betyr at hele formiddagen er fri. Planen er å prøve på å få en time til behandling hos osteopaten min. Nå trengs det og jeg angrer litt på at jeg avlyste timen jeg hadde noen uker før påske fordi ting gikk så bra. Det går ikke dårlig nå, men jeg tror ikke det hadde gjort noe med litt behandling. Nå vet ikke jeg om det er noe ledig, men jeg skal ringe etterpå! Foruten om dette skal jeg på trening og prøve å få med meg Sofie ut for å ta noen bilder før jeg starter på jobb. 

FREDAG. Denne dagen er jeg veldig spent på, men ikke på en god måte. Jeg har time hos gynekolog og skal sjekke hva som foregår der inne. Som dere sikkert har fått med dere har jeg selv mistenkt og blitt litt redd for at det kan være eggstokkreft som er årsaken til plagene mine. Jeg har også vært innom cyster på eggstokkene, men hva det er aner jeg jo ikke. Forhåpentligvis kan jeg få noen svar i dag. Akkurat nå vil jeg bare vite hva det er så jeg kan begynne å løse problemet fordi nå er jeg så utrolig lei av det greien her. 

LØRDAG. Wiii Sofie skal feire bursdagen sin! Det blir skikkelig hyggelig og jeg gleder meg masse til å gi henne en kjempefin feiring hun virkelig fortjener. Det blir også hyggelig å se en del mennesker jeg ikke har sett på en stund. 

SØNDAG. Vaske, rydde, skifte sengetøy, trene og jobbe mest mulig med bloggen. Slik ser søndagen min foreløpig ut! Vi får se om jeg ender opp med å dra ut på lørdag eller ikke. Akkurat nå tenker jeg nei fordi jeg faktisk ikke har tid til å miste søndagen, men man vet aldri med meg og sånt. Frister det så frister det og da drar jeg nok ut. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer

Siste innlegg