IKKE KLAR FOR DETTE

God morgen! Er det ikke deilig å være tilbake i hverdagen med skole, jobb og ansvar? Haha, vanligvis pleier jeg faktisk å synes det, men ikke denne gangen. Jeg er virkelig ikke klar for å dra tilbake til Oslo og hverdagen som venter der.

Det har vært så utrolig deilig å være her hjemme uten å måtte tenke over så veldig mye annet enn hva jeg vil bruke dagen min på og hvordan jeg skal nyte det fine været. Ja, jeg er 70 år mentalt. Det vet dere vel nå? 

Grunnen til at jeg er oppe såpass tidlig til å ha fri er fordi jeg er nødt til å gjøre en del ting før jeg skal dra i elleve-tiden. Aller først må jeg lokalisere og få kontroll på alle tingene som skal bli med tilbake til Oslo. Det er en jobb i seg selv! Jeg følte jeg hadde et lite system de første dagene, men det begynner å bli en stund siden og nå vil jeg heller beskrive det som kaos. 

Jeg håper på å rekke en kjapp treningsøkt også før jeg skal tilbake. Det har faktisk blitt noen av de i ferien. Formen er jo helt elendig, så en rolig styrkeøkt og to ganske powerløse powerwalks var det jeg fikk til. Alt er bedre enn ingenting!

Jeg er så glad i det senteret her i Larvik og vil mye heller få unnagjort treningen før jeg kommer til Oslo hvor det er mye flere mennesker. Ah, jeg skulle ønske jeg hadde et helt senter for meg selv. Hvor deilig hadde ikke det vært?

Nei, så må jeg nesten få i meg noe kaffe og frokost før jeg setter i gang med alt jeg skal prøve å rekke. Vi blogges fra Oslo <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg