DETTE ER SKIKKELIG FLAUT

Reklame | Annonselenker Nelly & BikBok

SKJORTE NELLY / JAKKE MONKI (LIGNENDE HER) / BUKSE BIKBOK SOLBRILLER & ØREDOBBER MONKI

😳 Å si hade til folk.
Jeg aner ikke hvorfor, men jeg synes avskjeder er skikkelig kleint og jeg har lett for å bli litt flau. Hvordan skal man ta avskjed liksom? Forventer mennesket en klem, et håndtrykk, ingenting? Åh, så ubehagelig.

😳 Hvis jeg har danset på byen.
Det er ingenting som gir meg mer fylleangst enn å danse på byen, herregud så flau jeg blir. Det er rett og slett fordi jeg ikke eier rytme, men med en halv vinflaske i blodet tror jeg plutselig at jeg er Beyoncé.

😳Kalle noen for noe annet enn hva de egentlig heter, altså si feil navn. 
Hvis jeg sier feil navn til noen så blir jeg så utrolig flau! Særlig om jeg bør vite navnet på personen, noe jeg som regel bør gjøre. Dette har skjedd noen ganger til tross for at jeg egentlig er ganske god på navn. Det er så kleint, men det blir ekstra kleint om personen faktisk blir fornærmet hehe. Da vil jeg seriøst grave meg ned. 

😳 Falle i offentligheten. 
Dette gjør jeg hele tiden! Okei, det er sjelden jeg faller ordentlig, men jeg snubler minst en gang i uken ute på gata. Det er de dumme brosteinene som stikker litt opp her og der. Jeg går i min egen verden og snubler så jeg nesten faller. Det er skikkelig flaut.

😳Sende snap til feil person.
Det er bare skikkelig kleint, særlig om det er noe litt privat. Å sende noe helt random er jo ikke så farlig, men å sende noe som er ment til kun en person er skikkelig flaut. 

😳 Å se på Paradise.
Jeg klarer faktisk ikke se min sesong av Paradise lenger. Jeg blir så flau! De første månedene etter at det begynte på TV kunne jeg se det igjen og igjen, men nå synes jeg det er så utrolig flaut av en eller annen grunn.  

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. The Unicorns! <3 haha! Du er jo den søteste paradisedeltakeren noen sinne! 😀 digger entusiasmen din! Alle vennegjenger trenger en Andrea.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg