PÅ MITT LYKKELIGSTE

Denne påskehelgen har vært helt fantastisk! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro til Larvik og ikke ble med på partytur til Sverige. Tur i vårsola, tid med familien, kjøreturer med jentene, vin og kos. Det har vært helt fantastisk og jeg skulle ønske påsken varte i minst en uke til. Jeg har rett og slett vært skikkelig lykkelig gjennom hele helgen.

Åh, jeg fikk så dårlig samvittighet da jeg dro aprilsnarren på dere tidligere i dag. Dere er så nydelige <3 Tusen takk for alle fine kommentarer, men det er dessverre bare en aprilsnarr og jeg er like singel som alltid, haha. 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg