OSLOS BESTE BURGER

På søndag havnet en sulten jentegjeng i Torggata på jakt etter mat. Vi hadde gått hele dagen og var gira på noe skikkelig digg. Helene hadde snakket om et burgersted som visstnok skulle være en av byens beste og hun hadde helt rett! For noen gode burgere de hadde der. 

Stedet heter Troys Burger og ligger i et bittelite, men skikkelig kult lokale i Torrgata. Det er vel rundt seks sitteplasser pluss en liten benk utenfor, men de har takeaway. Vi bestilte vel alle nogenlunde det samme.

Jeg valgte en trøffelburger hvor jeg byttet ut sjampinjong med suragurk fordi sjampinjong er ekkelt og suragurk dritdigg. Det er den aller beste burgeren jeg har smakt i mitt liv! Til tross for at jeg bestilte ekstra godt stekt var den skikkelig saftig.

Denne slår både Kverneriet, Døgnvill og Illegal for meg altså. Absolutt verdt et besøk om dere er i nærheten og gira på burger. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg