SERIENE DU KAN SE HELT GRATIS

I denne søndagens serie- og filmtips skal jeg gi dere ganske mange forskjellige serier. Det som er digg med disse er at du verken trenger Netflix, Viaplay, HBO eller en annen form for streamingside du må betale for. Disse seriene kan du se helt gratis på NRKTV.no!

SKAM. De fleste har vel fått med seg denne, men om du er tom for serier og vil mimre litt er ikke SKAM en dum idé. Det er ikke lenge siden jeg så hele sesong to på nytt og ble så inspirert av stilen til Noora at jeg kledde meg i vide, lyse jeans og skjorter haha. En veldig fin og innholdsrik serie!

Unge Lovende. Denne serien er helt sykt bra, i alle fall de to første sesongene. Den siste sesongen er litt dyster, men jeg aner håp for sesong 4. Jeg har tipset om den HER, men vil bare nevne igjen at alle burde se den!

The Bold Type. Jeg ser den faktisk igjen for tredje gang nå, haha. Det er ganske sykt med tanke på at det kun er noen uker siden jeg oppdaget den. Serien inspirerer meg så utrolig mye og hvis jeg har en litt kjip dag så setter jeg på en episode av den og får mer energi og inspirasjon med en gang. Jeg har skrevet mer om den HER.

Heimebane. Denne har jeg bare sett fire episoder av fordi den femte kom ut for bare noen timer siden. Serien er ganske ny, men den er superaktuell og tar opp en del interessante temaer. I tillegg er den kjempespennende og jeg gleder meg til hver søndag morgen fordi det kommer ut en ny episode. Jeg har skrevet mer om serien HER.

Side om Side. Ååååh, en av mine absolutte favorittserier! Jeg elsker den serien. Den er utrolig morsom og det er så mange karakterer det er lett å kjenne seg igjen i. Min favoritt er definitivt Jonas også er jeg veldig glad i Lisbeth og Frode som par. Flotte mennesker! Jeg likte de første sesongene best, men synes absolutt de siste holder stand og serien er fortsatt en favoritt.

The State. Denne har jeg akkurat begynt på og jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om den enda. Allikevel valgte jeg å ta den med fordi den er ganske fascinerende. Nå er jeg der at jeg må se resten for å forstå hva i all verden de vil med den serien. Den handler om fire ungdommer som drar fra Storbritannia til Syria for å bli med i IS. Alle har forskjellig grunnlag for å være der og det blir ikke akkurat som de så for seg på forhånd. Den er veldig interessant, men samtidig litt rar. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den enda, men jeg er bare på episode tre så vi får se hva som skjer videre. 

Foruten om disse er det mange flere serier og en god del spennende dokumentarer å finne på NRKTV. Det er absolutt verdt en titt. Dere kan også sjekke ut innlegget om mine favorittserier som dere absolutt bør se HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. SÅ enig! Vi har ganske lik smak når det gjelder serier har jeg funnet ut. Så nettopp ferdig The bold type 🙁 gleder meg til ny sesong!!

    2. Så fine serietips! Det ligger overraskende mye bra på NRK tv! Tror vi har veldig lik smak – for flere av disse er blant mine favoritter og 🙂 du har sikkert sett den og, men “nesten voksen” falt og i smak hos meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg