MIN FØRSTE KJÆRESTE OG MITT SISTE KYSS

Hva er ditt fulle navn? 

Andrea Aalgaard Sveinsdóttir

Er du kalt opp etter noen?

Nei, ikke som jeg vet om i hvert fall. Jeg tror ikke det, haha. 

Hvor er du fra?

Jeg er fra Larvik i Vestfold. En liten koselig, men kjedelig by. 

Hva er din favorittdrink? 

Whiskey Sour! Den er så sinnssykt god hvis bartenderen faktisk klarer å lage den. Det varierer så sykt fra sted til sted.

Favorittmat/snacks?

Sjokolade, hello liksom. Pluss taco og kjøttkaker, haha.

Hvilken øyenfarge har du?

Blå med litt grønnskjær. Det kommer an på hva jeg har på meg, hehe. 

Hvilken sport liker du best?

Håndball. Jeg spilte selv i mange år og savner det nesten hver eneste dag. Det er skikkelig moro å se på! Jeg er også ganske glad i å se på fotball og synes mye sport er gøy å følge med på. 

Hva angrer du mest på i livet?

Åh, jeg hater slike spørsmål! Jeg er et menneske som lever alt for mye i fortiden og prøver å fokusere på at jeg ikke skal angre på så mye fordi jeg får ikke gjort noe med det uansett. Det jeg angrer mest på blir vel at jeg ikke reiste under friåret mitt, men bare surret rundt i Larvik og brukte opp pengene jeg tjente det året og det første halvåret i Oslo i stede for å få en skikkelig opplevelse.

Er du et hunde eller kattemenneske? 

Jeg har aldri forstått hvorfor vi må velge. Jeg vil ha både hunder og katter, så her må jeg faktisk si begge deler.

Hva er på førsteplass på din bucketlist? 

Å elske jobben min. Tenk så fantastisk å stå opp hver morgen og gå til en jobb du elsker. En jobb hvor du får testet deg selv, din kreativitet og kunnskap. Åh, det har jeg skikkelig lyst til og det skal jeg klare å oppnå før jeg dør. Så må jeg slenge med å reise til Australia for det har jeg skikkelig lyst til. 

Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten?

Mobilen min. Det er helt krise hvor avhengig jeg er av den. Hvis noen tar den far meg uten tillatelse begynner jeg å gråte og er på randen til et panikkanfall. 

Hva er det fineste komplimentet du har fått?

At jeg er snill, haha. Jeg synes det er et veldig fint kompliment! Av en eller annen grunn er det så mange kunder som kommer til meg og sier at jeg alltid er så blid, snill og hyggelig. Det er utrolig koselig!

Favorittfilm?

The Notebook, lett. 

Favorittsang? 

Katy McAllister – Not cut out. Dere må høre den om dere ikke allerede har gjort det! Den er så utrolig fin. 

Dine favorittlister på Spotify?

Hjertelista, Elsk, Hits Hits Hits og Taylor <3

Hvor høy er du?

168 cm.

Hva er din favorittfarge?

Blå, selv om alle alltid tror det er rosa. Jeg er glad i rosa også da, men jeg synes blå er en mye finere farge.

Hva het din første og siste kjæreste?

Evig singel her altså. 

Ditt siste kyss?

Hahaha, herregud nå måtte jeg le høyt da jeg kom på hva det var. Det kysset skjedde på premierefesten til Paradise Hotel for noen uker siden. Jeg skulle ta et selfie med Marcus og husker ikke helt hva som skjedde, men jeg tror jeg skulle kysse han på kinnet eller noe. Plutselig snur han seg og kysser meg i det jeg tar bildet så det ble et kyssebilde i stede hehe. Så jepp, det blir faktisk Marcus haha. Det var vel mer så vidt et nuss, men det får gå. Jeg tror aldri vi kysset inne på hotellet, så dette ble faktisk vårt aller første kyss og i den anledning slenger jeg med et bilde fra finalefesten da vi fikk vårt første bilde sammen, haha. 

Sist gang du gråt?

Her om dagen gråt jeg bittelitt fordi jeg er så lei av å være syk, hadde så vondt og var så lei. 

Er du allergisk mot noe?

Ja, dessverre. Jeg er skikkelig allergisk mot pollen fra bjørk og gress. Så er jeg allergisk mot pelsdyr (selv om jeg later som jeg ikke gjør det), jordbær og appelsin er to ting jeg ikke tåler så godt og jeg er dødelig allergisk mot peanøtter.

Hva var din første jobb?

Det var å selge blomster faktisk. Jeg husker ikke helt hvordan jeg fikk den, men det var å gå på dørene til folk og få de til å kjøpe blomster, hehe. 

Hvem er den første personen du ringer når noe skjer?

Marte, Sofie, pappa eller lillesøsteren min. Det kommer helt an på hva det er!

Hvem er din rollemodell?

Michelle Obama, for en fantastisk dame!

Skrekkfilm eller komedie?

Komedie all day every day. Jeg er så lettskremt så jeg tør virkelig ikke se skrekkfilmer. 

Hvor mange kjærester har du hatt?

Fortsatt null, haha. 

Hvor mange søsken har du?

Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg <3. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg