NÅR DU TRENGER Å HUSKE PÅ DE GODE DAGENE

Akkurat nå sitter jeg hjemme sammen med Martine, Sofie og Ine. Vi har hatt en skikkelig kosedag sammen og er akkurat ferdig med å innta den obligatoriske fredagstacoen. De tre andre var ute i går og er litt redusert i dag, mens jeg selv er i ganske dårlig form.

Jeg har klaget så mye over den dårlige formen min i det siste at jeg ikke orker å klage så mye mer til dere. Jeg vil virkelig ikke spre negativ energi på bloggen, men jeg må bare si hvor lei jeg er.

I stad gikk jeg bortover gata og kjempet mot tårene fordi jeg er så lei. Lei av å føle meg dårlig, lei av å ha vondt og lei av å aldri være på topp. De siste dagene har jeg hatt så utrolig vondt i magen og i dag har det spredd seg til underlivet også. Selvfølgelig. Det er ikke annet å gjøre enn å vente på svar og lytte til kroppen.

På mandag skal jeg til legen for å levere enda flere prøver og uken etter påske er det gynekologen som står for tur. Nå vil jeg bare finne ut hva som er galt slik at jeg kan bli frisk og kunne gjøre akkurat hva jeg vil uten at smerter eller lite energi skal sette en stopper for det. 

Bildene har ingenting med innlegget å gjøre annet enn at de er tatt på en skikkelig bra dag og noen ganger er det viktig å huske på de gode dagene, særlig når man ikke har det veldig bra. 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Nå skal ikke jeg være noen googledoktor, men du er i en aldersgruppe hvor jeg tenker at det kanskje er stress/forventninger til prestasjoner/hverdagsmaset som setter seg i kroppen din på ulike måter? Det er skummelt hvor mye stress kan påføre kroppen av fysiske reaksjoner. Grunnen til at jeg skriver “aldersgruppe” er fordi jeg er noen år eldre enn deg og både jeg og flere av venninnene mine hadde mange av de samme plagene i den alderen, hvor det rett og slett ble litt for mye til tider. Da sier kroppen fra. Det kan være noe annet for deg, men ha det med deg at stress – prestasjonssamfunnet – dine krav til deg selv osv, kan påvirke helsa di mye, også mer enn du tror. Ellers synes jeg du gjør det veldig bra som blogger, frisk pust inn i en litt for rosa verden. Heier på deg! 🙂

    2. Har slitt med mange av de samme plagene. Bare at jeg har laktoseintoleranse og reagerer på gluten, med andre ord også kalt IBS. Har du prøvd å teste low food map-diett? Sykt kjipt å kutte ut mange matvarer, men verdt å teste 🙂 Håper du føler deg bedre snart.

    3. Sara (over) har helt rett. – Husk at karriære og penger ikke er verdt en dritt om du ikke er frisk nok og/eller sørger for å ha tid til å nyte det!
      – God Bedring! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg