HER SKAL JEG BO NÅR JEG FLYTTER FRA KOLLEKTIVET

På søndag hadde jeg en avtale med Marte og vi bestemte oss for å gå en tur. Vi havnet på St. Hanshaugen og for et nydelig sted det er. Vi gikk rundt og beundret gatene og bygningene før vi satt oss ned for å kose oss litt med makroner og kaffe. Jeg kjente at hvis jeg skal bli boende i Oslo trenger jeg å flytte til det området. Da skal jeg faktisk flytte til dit. 

For det første er det så mange fine bygninger og dere som leser fast vet at jeg elsker fine bygninger. Det er så mange forskjellige små butikker og caféer som du ikke finner noe annet sted samtidig som du har kjedene du kjenner godt og liker. Til slutt så er det en stor fordel at det er kort vei til Marte, legen min og treningssenteret jeg foretrekker. Perfekt!

Jeg føler at livet er lettere på St. Hanshaugen, haha. Det kan være fordi jeg alltid går der på solskinnsdager, men allikevel. Hvordan kan man være trist om man bor i et så koselig område? 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Ååå jeg er helt enig! Bor på St Hanshaugen selv, og jeg storkoser meg her❤️ Virkelig et nydelig område!

    2. Elsk på St.Hanshaugen! Bodde der i mange år selv, før familielivet på bygda kalte. Haha!
      Finnes ikke bedre sted å bo <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg