Q&A – BESTEVENNINNEN MIN SVARER

For et par dager siden åpnet jeg Snapchat (andreasveinsdot) slik at dere kunne stille Marte spørsmål om meg! Jeg leste et slikt innlegg på bloggen til Eirin Kristiansen og synes det var veldig morsomt. Det er gøy å få høre fra et annet perspektiv enn mitt eget for en gangs skyld, så jeg ga Marte frie tøyler til å svare på de spørsmålene jeg plukket ut. 

Hvor lenge har dere kjent hverandre og hvordan skjedde det?

Vi har vel kjent hverandre siden videregående. Hun er ett år eldre enn meg og startet i samme klasse som mine venner. Vi begynte på håndball sammen, og siden det har vi holdt sammen.

Hva er det mest plagsomme Andrea gjør?

At hun er veldig god på å snakke seg selv ned. Det må du slutte med Andrea, for du er bra på alle måter!!! 

(Kommentar fra Andrea: Haha, er du serr av alle ting valgte du dette. Dessverre sant da, men allikevel)

Hva er det morsomste dere har opplevd sammen?

Vi har vært på en del turer sammen de siste årene. Andrea har skrevet om dette før, men jeg bare MÅ nevne det igjen. Håndballturen til Herning er min absolutte favoritt. Vi hadde det så gøy fra vi sto opp til vi la oss. Alt vi elsker på en og samme helg – vin, håndball og hverandres selskap.

Er Andrea en god venninne?

Andrea er en av mine absolutte beste venninner. Selv om Andrea ikke er så glad i å snakke om ting som har med følelser å gjøre, vet jeg at hun alltid er der om jeg trenger henne. Det som jeg syns er så bra med Andrea er at vi ikke trenger å finne på noe spesielt for at vi skal være sammen. Det gjør at vi ser hverandre veldig ofte, fordi det liksom ikke er noe krav til å være sosial.

Hva krangler dere mest om?

Kan faktisk ikke huske at vi har hatt en ordentlig krangel. Vi kan være uenige og diskutere, men blir venner igjen veldig fort.

Kan du fortelle hvordan Andrea er på fest?

Jeg må le litt når jeg leser dette spørsmålet. Andrea er veldig enten eller når det kommer til festing. Det blir ofte til at hun er veldig spandabel og shotter masse når hun først skal ut. Det å få Andrea med ut på byen er derimot blitt vanskeligere med årene. Hun er nemlig ikke noe glad i å drikke alkohol og trives bedre med taco og Pepsi Max.

Hva er Andreas beste og verste side?

Den beste siden til Andrea er at hun er seg selv uansett hva. Hun er morsom, reflektert, spontan og rar <3 Andrea har temperament og kan noen ganger gjøre ting litt større enn hva det er. Haha

Hvordan var det da Andrea dro til Mexico?

Jeg trodde Andrea skulle studere i Australia og være borte i flere år da hun reiste til Mexico. Dette var selvfølgelig såå trist. Vi henger sammen veldig mye, så jeg ble såklart kjempeglad da jeg fikk vite at hun bare skulle være borte i noen få måneder.

Hvordan er Andrea på date?

Det skal MYE til for at Andrea drar på date med noen. Tro meg, jeg har prøvd. Kan ikke dere hjelpe meg med å få Andrea til å date mer? 

(Kommentar fra Andrea: Haha, nei ikke snakk om).

Hva er Andreas favorittgodteri?

Jeg kjenner ingen som er mer svak for sjokolade enn hva Andrea er. Favoritten hennes er Stratosdyr uten tvil.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg