SE DEN STORE FORVANDLINGEN

Annonse – alle lenker er annonselenker til Nelly / Samarbeid BeautyHouse 

Jeg håper dere har hatt en kjempefin søndag. Det har jeg hatt. En av de bedre på lenge faktisk. PT-timen min ble først utsatt og så avlyst, men da kom jeg meg i alle fall opp tidlig og fikk gjort masse. Jeg løp rundt og ordnet, noe som til slutt resulterte i et fantastisk ryddig rom og en nyvasket leilighet. Det var virkelig på tide og det skjønner dere antakeligvis når dere ser før-bildene under her, hehe.

Etter å ha startet med å hive innholdet fra alle skuffer ut på bordet en etter en skjønte jeg hvor dumt det er. Jeg gjør alltid det og angrer like mye hver gang. Nå tok jeg i det minste en og en skuff i stede for alle på en gang. Jeg lærer jo litt av mine feil da. 

Jeg startet med hyllene inne i klesskapet (de glemte jeg å ta før-bilder av, sorry). Der har jeg undertøy, koseklær, skjørt, sengetøy, sokker, treningstøy og ullgensere. På gulvet i skapet har jeg hatt alt fra vesker og sko til bagasjelapper, helt kaos. Alt ble brettet pent, mye ble sortert ut og lagt i en av søppelsekkene med klær jeg skal kvitte meg med og en del havnet rett og slett i søppelkassen. 

BEIGE SKO HER – SORTE SKO HER

Da både klesskap og kommode var ryddet og at av klær var brettet og lagt pent på plass fortsatte jeg videre til rotekrokene på soverommet. Mitt lille kontor og enden av sengen hvor jeg nå har oppbevart alt jeg ikke vet hvor skal oppbevares.

Det gikk ganske kjapt og da var det bare sminkebordet igjen! Jeg kastet minst 50% av det som lå i skuffen på sminkebordet. For et kaos. Gamle, brukte løsvipper, tomme beholdere og mye ræl for å si det slik. Etterpå sorterte jeg det som ble igjen pent og plutselig fikk jeg plass til nesten alle skrivesakene og dagplanleggeren min i skuffen! Genialt.

HÅRBØRSTE HER

LINK TIL VIPPESERUMET MITT HER

KRØLLTANG HER

Helt til slutt byttet jeg sengetøy og redde opp sengen. Det beste jeg vet er å legge meg nydusjet i nyvasket sengetøy, særlig når hele rommet er vasket og ryddig. Det gir meg virkelig ro i sjela. Jeg må også ha hvitt sengetøy. Det er en ny greie jeg har begynt med. Sengetøy med andre farger eller mønster ble rett og slett kastet, haha. 

Ah, gjett om jeg skal sove godt i natt! Det er så fantastisk deilig å ha slike produktive dager. Nå sitter jeg hos Marte og vi lurer på om vi skulle tatt oss en tur på kino. Jeg har veldig lyst til å se Utøya-filmen så det er godt mulig vi tar oss en tur på nærmeste kino i løpet av kvelden. Aller først skal vi slappe av litt og kose oss hjemme i sofaen. Håper dere får en kjempefin søndag videre!

7 kommentarer

Siste innlegg