UTEN EN ENESTE TANKE

AKKURAT NÅ: Jeg er ferdig på jobb og skal prøve å komme meg på trening. Forrige uke gikk ikke så bra på den fronten og jeg har avtalt en PT-time på søndag, så derfor må jeg faktisk komme meg på trening. Det frister ekstremt lite etter gårsdagen, men det blir vel godt etterpå.

UKENS TANKE: Hva jeg har drevet med denne uken forstår jeg ikke fordi jeg kan ikke komme på en eneste tanke. Er det mulig?

UKENS SERIE: Modern Family!

UKENS CRAVING: Rundstykker av alle ting. Jeg spiser veldig sjeldent rundstykker og brød, men på søndag ble jeg helt gal. Jeg spiste en hel pakke med rundstykker tror jeg, haha. Det er så sykt digg! 

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir delt førsteplass med da pappa og stemoren min var på besøk og tacokvelden vi hadde på onsdag (?). En skikkelig etterlengtet og koselig kveld med så fine mennesker <3 Jeg savner Martine skikkelig. Vi sees jo ofte, men jeg er så vant med at vi sees nesten hver dag så det at det går litt tid mellom er utrolig uvant. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært helt fraværende den siste uken, egentlig når det kommer til alt i livet mitt. Jeg aner ikke hva jeg har drevet med den siste tiden liksom. Jeg føler jeg har tatt null ansvar for noe som helst og bare surret rundt. Det er noe jeg blir utrolig stresset over og det irriterer meg helt sykt. 

UKENS SEIER: Så utrolig trist jeg kommer ikke på en eneste en. Nei, altså det går jo ikke an. Skal vi se… Ukens seier er at jeg ble med ut og hadde det kjempegøy på byen på lørdag, haha. Jeg har blitt helt bestemor, men forrige uke var jeg ute en liten tur på onsdag og en ganske så hard tur på lørdag. Jeg lå jo død hele søndagen, uff. Jeg er for gammel for slikt. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Min nye samboer, Ukens spørsmål og Ikke vær han som stønner og stirrer på rumpa mi.

UKENS MATRETT: Har jeg spist noe mat? Det var det første som dukket opp i hodet mitt her nå. Selvfølgelig har jeg spist, men jeg tror ikke jeg har hatt tid til å lage noe særlig mat egentlig. Det har gått mye i knekkebrød og havregrøt her altså. Jeg prøvde meg på fiskekaker en dag også, men så spennende var det jo ikke. Jeg må begynne å spise mer middagsmat, bli litt spennende i matveien. Åååh, jo! Jeg var jo på McDonald’s natt til søndag og spiste nattmat, haha. Det er lenge siden sist. Jeg elsker McDonald’s nuggets og dobbel cheese får bli ukens matrett. 

UKENS SANG: Ah, jeg hørte en ny sang på Discover Weekly på Spotify og elsker den umiddelbart. Greyson Chance – Seasons.

UKENS FAVORITT-BILDE: Et lite bilde av meg selv da, vettu. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg