HVORFOR HENGER VI MED DE NYE PARADISE-DELTAKERNE?

Ah, dette er ikke min dag. Jeg våknet i dag tidlig med følelsen av at noen hadde kjørt en lastebil over hodet mitt. Jepp, jeg endte opp på byen i går, men det fikk dere vel med dere på Snapchat (andreasveinsdot). 

Jeg skulle egentlig ut med Sofie, Martine, Isabelle og bestevenninnen min, men plutselig fikk vi uventet besøk! Noen av de nye Paradise-jentene Newa, Ine, Thea og to venninner av dem ble med på vorset og vi dro alle sammen ut på Heidis. Jeg har alltid lurt på hvorfor gamle og nye Paradise-deltakere ender opp med å henge sammen, men nå forstår jeg det bedre. Det er så lett å komme i kontakt og det er mye man ikke kan snakke med andre om enn de som har vært der selv.

Det var i alle fall utrolig koselig i går og jeg hadde det helt sykt gøy på byen. Vi møtte flere av de andre deltakerne også og fordi jeg egentlig er skikkelig Paradise-fan så var det veldig interessant. Altså de jentene jeg har møtt fra årets sesong er så nydelige! Jeg tror dette blir veldig bra jeg, så gled dere. 

Problemet med denne byturen er at jeg er helt ødelagt i dag. Jeg tror ikke jeg tåler å feste jeg, haha. Det er først nå jeg virkelig er tilstede. Før nå har jeg bare byttet på å sove og spise. Det passer utrolig dårlig fordi jeg har egentlig veldig mye jeg må gjøre før i morgen. Sofie og jeg skal nemlig gjøre noe veldig morsomt og det krever litt forberedelser som må gjøres i dag.

Jeg får løpe bort på Yummy Heaven og kjøpe litt energi og jobbe resten av kvelden!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

9 kommentarer

Siste innlegg