UKENS SPØRSMÅL/ PARADISE HOTEL, VENNSKAP OG AVSLØRINGER

Dersom du bruker appen VCSO, kunne du fortalt meg hvilken filtre du foretrekker?

Jeg bruker kun Lightroom til å redigere bildene på bloggen, men på Instagram bruker jeg også Afterlight. 

Har du møtt noen av deltakerne fra årets PH sesong?

Nei, det har jeg ikke enda altså. 

Hva synes du om at Martine Halvorsen går til angrep mot deg og Sofie på bloggen hennes?

Veldig skuffende, men ikke overraskende. Jeg er generelt utrolig lei av at bloggere og influencers skal gå til direkte og indirekte angrep på hverandre hele tiden. Kan ikke folk bare holde seg til sitt? Selvfølgelig kan du skrive din generelle mening om saker og temaer, men det blir for dumt når man skal “ta” andre hele tiden fordi man har forskjellig syn på ting og gjør ting på forskjellige måter. 

Hva slags musikk liker du?

Jeg elsker Ed Sheeran og Taylor Swift. Jeg hører også en del på Zara Larsson, James Arthur, Sam Smith, Sondre Justad og så går det en del i listepop hehe. 

Hva mener du om Donald Trump generelt? Om hans meninger over kvinner, våpenlover osv?

Jeg føler egentlig jeg har gjort det ganske tydelig tidligere, men svarer gjerne igjen. Kvinnesynhet hans gjør meg direkte kvalm. At han støtter våpenloven som alt for mange amerikanere gjør er selvfølgelig nitrist. 

Hvorfor har dere plutselig begynt å henge med Isabelle? Trodde dere var uvenner. 

Vi har aldri vært uvenner, men jeg skal innrømme at vi har fått mye bedre kontakt de siste månedene! Jeg liker Isabelle skikkelig godt jeg <3

Fikk dere ta med kostymene dere brukte på PH hjem?

Nei, men det er helt geit for min del, haha. Vi husker vel alle den knall rosa parykken?

Hvor er almanakken ifra? 😀

Søstrene Grene!

Når kommer videoen av førsteinntrykket deres av de nye Paradise deltagerne?

Godt spørsmål! Jeg håper vi får den ut i løpet av helgen, men kan ikke love noe… 

Hva synes du om debatten på torsdag?

Så utrolig interessant! Jeg klarte ikke legge den fra meg. Jeg synes temaet er utrolig viktig å snakke om og jeg er på en måte litt enig med alle om dere skjønner. Jeg synes definitivt vi bloggere og influencers trenger noe konkret å forholde oss til med tanke på regler. Absolutt! Samtidig synes jeg det blir for drøyt at du ikke kan legge ut et bilde av middagstallerkenen som blir servert på restaurant, fordi seriøst folkens. Det er en standardporsjon restauranten serverer absolutt alle. Det blir noe annet å legge ut et bilde av tre brokkolibiter og omtale det som middagen din, liksom. Men jeg er helt for lover mot å reklamere for kosmetiske inngrep, absolutt! Jeg har selv fått tilbud om å få fillers og botox gratis mot å reklamere, men de har jeg ikke en gang svart. Det blir for dumt. I tillegg kan det være med på å friste meg til å teste “bare fordi det er gratis, så hvorfor ikke?”. Helt unødvendig. Jeg skal ikke skrive noe mer om dette annet enn at jeg føler meg midt imellom hele gjengen der fordi jeg er enig med alle på forskjellige punkter. 

Hvor er jumpsuiten fra?

Den ha jeg linket til i dette innlegget <3 

Er Morten og Sofie fortsatt kjærester? Skjønner ikke helt greia.

Ja, det er de så vidt jeg vet hehe. 

Når mistet du jomfrudommen din?

Da jeg var 17.

Hva er det beste med å bo med Sofie?

At hun er ryddig, selv om hun til tider er litt ekstrem på det punktet haha. 

Har du en favorittrestaurant?

Ahhh, vanskelig. Jeg er ganske enkel i matveien, haha. Vel, jeg er utrolig glad i Kverneriet og Døgnvill, så kanskje en av de?

Hvor ofte spiser du godteri/bakevarer?

Det varierer veldig. En uke kan jeg gå uten, mens andre uker spiser jeg det nesten hver dag, wopsi. 

Kan du fortelle noen hemmeligheter om Sofie som hun gjorde om deg?

Haha, god idé! Jeg burde kanskje høre med henne først, men jeg kan vel si at Sofie må ha på vasken når hun tisser (sykt merkelig i mine øyne). Hun har et supermerkelig forhold til hunden sin Celine. Altså de er på en måte bestevenner og mor/datter, veldig merkelig, men søtt. Det får holde for nå, de andre hemmelighetene tør jeg ikke avsløre, haha. 

Har du forslag til noen gode serier?

Revenge, The Good Wife, The Fosters, Friends, White Collar, Unge Lovende, Frikjent. Det var de jeg kom på her og nå. 

Hva er det verste med å bo med Sofie?

At hun klager hver gang jeg lager fisk, haha. Neidaaaa. Jeg vet ikke helt, kanskje at det blir litt mye bloggsnakk noen ganger. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

20 kommentarer

Siste innlegg