SÅ MYE KJÆRLIGHET

God fredag, folkens! Egentlig skulle jeg publisere dette innlegget i går, men plutselig ble alle planer lagt om og jeg fikk ikke tid til å blogge et eneste innlegg foruten om det jeg publiserte på morgenkvisten. Jeg gikk nemlig fra frihelg til jobbhelg, noe som egentlig er ganske bra, men det ble litt kort med tid akkurat i går. Krise er det derimot ikke, fordi jeg kan jo enkelt og greit publisere det nå.

Da jeg stod på jobb på onsdag dukket plutselig Sofie opp med Kevin på slep. Jeg tror det første jeg sa etter hei var “jeg føler ikke jeg kjenner deg lenger, du ser annerledes ut”, haha. Jeg mener jo ikke at jeg ikke kjenner han lenger, men det er så utrolig lenge siden sist. Dere vet følelsen når du ikke har sett et menneske på kjempelenge og de ser helt annerledes ut? Den følelsen hadde jeg på onsdag. 

Heldigvis er han fortsatt den samme gode Kevin som han har vært siden vi møttes for litt over et år siden. Vi bestemte oss for å ha en skikkelig kosekveld i kollektivet og samlet oss rundt bordet med taco, godis og vin. Martine, Morten, Sofie, Kevin og meg. Det var seriøst så utrolig hyggelig! Jeg ble tatt rett tilbake til denne tiden i fjor og dere som følger med vet hvor mye jeg savner det. 

Midt i en samtale tok jeg meg selv i å kjenne på følelsen av lykke. “Dette gjør meg skikkelig lykkelig”. Jeg sa det høyt for det var akkurat det jeg følte. Dette er mennesker jeg har fått dele noe helt spesielt med og som fortsatt er en stor del av livet mitt. Det å bli samlet igjen på denne måten og bare sitte rundt et bord og snakke var helt fantastisk! 

Så mye kjærlighet <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg