MIDDELALDRENDE MENN ER DE VERSTE

Før bloggen min ble lest av flere tusen daglig trodde jeg helt ærlig at de verste nettrollene var kvinner i 40-årene. Det er mange grunner til det, blant annet flere år i serviceyrker. Uansett så har det vist seg å være helt feil. De aller verste nettrollene faktisk er middelaldrende menn. 

Jeg kan allerede nå fortelle dere hvor mange usaklige og smakløse kommentarer som vil renne inn på dette innlegget. Det gjør nemlig alltid det om noe som helst, bare litt kritisk skrives på denne bloggen om det motsatte kjønn. Ja, til og med når jeg skriver om begge kjønn så får jeg masse kjeft av menn fordi jeg visstnok hater menn.

Jeg vet ikke om disse mennene er totalt blottet for humor og glimt i øyet, eller om de bare suser rundt på diverse nettsteder og leter etter noe å bli krenket over når de går over til full klikk fordi jeg skriver om irriterende mennesker på treningssenteret. Kanskje de rett og slett lever for å kjefte og fyre løs usmakelige gloser på bloggene til unge jenter fordi vi ikke underkaster oss det motsatte kjønn totalt? Vi tør å mene noe og vi tør å tulle, men i følge ganske så mange menn som koser seg i kommentarfeltene rundt om kring skal vi helt ikke gjøre slikt. Hvem vet, men nettrollene lokkes frem av både Tinder-turn off og hvis man forteller at dickpicks er uønsket 

Jeg har lyst til å dele noen eksempler med dere. Bare sånn at vi har ting svart på hvitt her. Jeg synes selvfølgelig det er veldig interessant å søke opp de som skriver fullt navn og jaggu er ikke flesteparten middelaldrende menn. 

 

Heldigvis finnes det skikkelig mannfolk der ute som både klarer å oppføre seg og i tillegg sier ifra at dette ikke er greit. Fordi det er faktisk ikke greit å holde på sånn som dette bare fordi du er uenig eller føler deg støtt. Hvorfor er det så vanskelig å ta innover seg at man faktisk skal få lov til å ytre sin mening om saker på en ordentlig måte selv om man er en ung kvinne? Hadde dere reagert på samme måte om jeg var en mann og skrev disse tingene? 

Jeg vil avrunde dette innlegget med å takke folk som Bent og Morten under her som går foran som et skikkelig godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg i et kommentarfelt. Jeg skulle gjerne slengt ut like mange slike kommentarer som drittkommentarer, men dessverre er dette en ærlig fordeling. Tusen takk til dere! Og til gutta over her: finn dere en ny hobby. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Jeg er lei for det, Andrea!
      Jeg har hatt en viss anelse om at enkelt bloggere kan få kritikk/ negative kommentarer, men jeg visste ikke i nærheten av at det var så ille.
      Jeg håper du i hvert fall prøver å ikke ta deg nær av kommentarene som det er ovenfor i innlegget ditt!

    2. Det er forferdelig trist å se hva slags kommentarer som dukker opp hos bloggere – og generelt de som engasjerer seg innen sosiale medier. Hadde bare folk klart å holde stygge kommentarer for seg selv, og heller unne andre et fint liv! <3

    3. Kan du lage et eget innlegg om debatte i går og dine meninger rundt dette temaet? Hadde likt å hørt dine meninger rundt akkurat denne debatten. Elsker bloggen din<3

    4. En ting jeg alltid har lurt på. Hvorfor skal paradisehotel deltakere ha mindre sjanse for å få jobb enn andre? Tipper det er et fåtall som hadde takket nei til 2 mnd i Mexico når man lever livet som ungdom🙈😅 Skjønner ikke hvorfor spesielt eldre mennesker ser ned på folk som deltar på et program som gir både venner og minner for livet.

    5. Jeg må bare beklage, Andrea, men jeg mistet rett & slett fokus på budskapet her pga det komiske i disse kommentarene.. – Jeg mener.. Det er jo noen rimelig åpenbare paradox her! Et godt eks er den første mld, hvor ‘Maxi’ er tydelig frustrert i det han formidler at han ikke ønsker å våkne opp til et bilde av deg..(?) – HÆ??.. Nå er det så vidt meg bekjent praktisk talt en nødvendighet å klikke seg inn på denne bloggen (med et lite forbehold for Sofies blogg + ev andre bloggvenner, i tillegg til Viafree sine nettsider hvor en kan se fjordårssesongen på PH).
      Det uungåelige spm blir da hvorfor denne siden tilsynelatende er oppe på den ‘devicen’ han, ut i fra det han forteller, har i/ved sengen 24/7?? Har noen lånt denne, og han ikke vet hvordan en får slått av el gått til et annet nettsted? -Har den ‘hengt seg opp’ på ett el annet vis? – el hva faen, liksom (ha, ha, ha)

    6. Omg sier jeg bare … hva er greia med disse mannfolkene ?! :O Blir helt sjokkert!! Så utrolig umodent! Det er helt sinnsykt bra at det fortsatt finnes noen som er litt gentlemen’s i det minste. Du har ikke skrevet noe så forferdelig at du fortjener å få disse kommentarene.. til dere som skriver dette: TAKE A CHILLPILL… off
      Og til deg Andrea: fortsett å være deg selv! Jeg elsker at du har sterke meninger og skriver om det som passer deg! Digger forresten slike innlegg! Keep it going <3

    7. Det med at noen mener at paradise deltagere har mindre sjanse for å få jobb er jo bare på grunn av eldre personer som har fått for seg at om du drar dit så er du hore og du gjør ikke annet enn å knulle rundt… men det er jo egentlig ikke det som er greia.. man lever livet og koser seg og man MÅ jo ikke oppføre seg som en idiot og knulle rundt.. Synd at det er så mye fucka folk her i verden.. alltid noen som skal tråkke ned på andre dessverre!!!
      SUPERT at du skriver et innlegg som dette og viser hva folk skriver

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg