ANDREA VIL BARE DATE JOHANNES KLÆBO

Heihei, SOFIE HER. I går lovte jeg Andrea å blogge for henne om hun sa ja til å være med ut i går.  Jeg har så vidt klart å blogge på egen blogg på grunn av lite søvn og null motivasjon, så det å plutselig skulle blogge for et annet menneske er er ikke spesielt moro. Andrea var ikke akkurat en solstråle i det hun kom inn døren å forsto at jeg ikke hadde skrevet noe innlegg, så jeg hadde dessverre ingen andre valg 🙁 Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen hemmeligheter om Andrea, slik at hun får innlegget hun ble lovet. 

1. Andrea hater å feste. Personlig er ikke jeg heller den som drar ut på byen hver eneste helg, men Andrea er virkelig ekstrem når det kommer til å ikke ville feste. Hun er ikke den personen du kan ringe å bare “Hei, la oss dra ut i dag”, hun må overtales flere uker eller timer frem i tid, haha. Jeg vet ikke hvorfor Andrea misliker så sterkt å feste, hun sier at det ikke er noe for henne. Litt ironisk at Andrea meldte seg på Paradise Hotel, er det ikke? ;PPPppp

2. Andrea vil absolutt ikke date. Jeg tror aldri jeg har møtt en jente som ikke har litt lyst til å date engang. Jeg har mange venninner som ikke ønsker kjæreste, men de er likevel ute og treffer gutter. Jeg har i flere tilfeller prøvd å få Andrea på date, men hun nekter med mindre det er Johannes Klæbo eller Emil Iversen (kommentar fra Andrea: What? Når har jeg noen gang sagt at jeg vil date Emil Iversen? Haha). Hun har også fått opp øynene for Leo i årets sesong, så vi får se om det er noe håp der. 

3. Humørsvigninger. En annen ting som er litt morsomt med Andrea er hvordan humøret hennes plutselig kan endre seg. Hun kan gå fra å være SÅ godt humør, til å plutselig bli kjempesur, haha. Det skal sies at Andrea nesten alltid er godt humør, men det skal bare ikke så mye til før Andrea plutselig kan være en liten bitch. Jeg liker hun godt selv om da <3 <3 ilu

4. Andrea sover med klær. Nå snakker jeg ikke om en t-skjorte som de aller fleste mennesker sover i, for Andrea sover med morgenkåpe. Det er ikke bare morgenkåpe hun kan finne på å sove i, for hettegenseren hennes blir ofte brukt. Kort forklart så må Andrea ha morgenkåpe + varmeovn + dundyne, for å kunne klare å sove som den lille prinsessen henne er. (Nok en kommentarer fra Andrea: HAHA, hallo det er bare fordi det er førti minus om dagen).

Jeg håper dere likte innlegget fra en meget kreativ Sofie. Xoxo 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg