SIRKUS OG GODTERIDRINKER

For noen uker siden dro Sofie og jeg ut en tur for å kose oss. Vi hadde ingen spesielle planer og etter en liten bloggshoot var vi sultne og kalde. Av den grunn bestemte vi oss for å teste ut noe vi hadde sett på Instagram, nemlig godteridrinker! Vi er to godtegriser, så dette virket helt perfekt. 

Vi dro på Pincho Nation som ligger like ved Jernbanetorget her i Oslo. Jeg har vært der en gang tidligere og spist, men da oppdaget jeg ikke disse drinkene. Kanskje de ikke hadde fått de enda? Hele greia er at de har tapasretter, altså små retter som du bestiller flere av og kan dele på om ønskelig og du bestiller alt via en app. Vi bestilte et par hver og tre forskjellige drinker (til sammen, haha ikke tre drinker hver) for å smake. Klokken var tross alt bare fire på en fredag ettermiddag. 

For å være ærlig med dere, noe jeg egentlig alltid er, så synes jeg maten var helt ok. Noe var godt, mens andre ting ikke var så veldig digg. Jeg kan virkelig anbefale søtpotetfries, minipizzaen og quesedilla, men jeg ville styrt unna guacamoleburgeren og de friterte ostekulene. Ikke særlig godt. 

Drinkene var så gode, særlig den jeg sitter med på bildet her. Det aller beste er egentlig at man kan spise godteriet, haha. Jeg er ikke så glad i alkohol, men med en gang det er godis inne i bildet er jeg helt med.

Uansett så er stedet utrolig kult og annerledes enn det meste annet jeg har testet før. Det er litt sånn sirkus møter Alice in wonderland og TGI Friday’s på en gang. Hvis du er i Oslo burde du ta en tur innom, om ikke annet kun for å drikke en godteridrink og oppleve dette litt sære, men kule stedet. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Ej å nåken venninde skal til oslo i 9 tima om 1 veke å nåken daga.
      Å he du nåken tips vi kan finne på ?
      Å kor ligg dinna resturangen dåkke e på ? Å ikkje minst kor e godteributikken dåkke handla på ? 😀

    2. Anonym: Hm… Hvor i Oslo skal dere være? <3 Yummy Heaven MÅ dere på! Det ligger en på Arkaden og en i Torggata. Ellers elsker jeg lunsj på Lett eller Oslo Raw! Masse god mat i Østbanehallen også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg