NÅ ER DET DERES TUR

AKKURAT NÅ: Sofie og jeg skal spille inn litt videoblogger til dere og er akkurat ferdig. Vi skal blant annet spille inn en hvor vi forteller om vårt førsteinntrykk av alle de nye Paradise-deltakerne! Nå må jeg sette meg ned og lese pensum før forelesning i morgen, så det er jo skikkelig spennende. Dette har vært en supertreg dag, men i morgen er det fullt kjør fra morgen til kveld, akkurat slik jeg liker det!

UKENS TANKE: Det er så utrolig rart at det skal starte en ny sesong med Paradise. Jeg fatter det liksom ikke. Det er vår greie. Vi er Paradise-gjengen, men nå skal noen helt nye oppleve akkurat det vi gjorde for et år siden og på en måte ta vår plass. Det er så rart selv om jeg vet at dette skjer hvert eneste år for alle som er med! Jeg husker denne tiden i fjor så utrolig godt. Jeg var virkelig i en boble, i en slags lykkerus. Alt var moro og alt var nytt. Jeg satt igjen med en så unik og spesiell opplevelse. Jeg hadde hatt det så moro og herregud som jeg lengtet tilbake. Når jeg tenker på det nå får jeg helt vondt inne i meg. Jeg skulle gjort hva som helst for å få oppleve akkurat det en gang til </3.

UKENS SERIE: Heimebane, den er så bra!

UKENS HØYDEPUNKT: Onsdagen! Det var så gøy å gjøre noe annerledes på en onsdagskveld og ekstra gøy når vi plutselig ble en liten gjeng som hadde det moro sammen. 

UKENS CRAVING: Jeg har ikke lyst på noe mat om dagen. Bare sjokolade. Så jeg spiser nesten ikke normal mat, men lever på sjokolade. Kjempesunt, ikke sant? Nei æsj, jeg må sette meg selv på sjokolade-avvenning. Dette har gått for langt.

UKENS SANG: Wake up alone – Tungevaag & Raaban.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ikke fikk bli hjemme på sofaen som planlagt på lørdag. Jeg ble regelrett tvunget med ut av party queen Sofie, haha. Det var godt ment, men åh jeg skulle så gjerne vært hjemme, fått jobbet litt og vært opplagt på søndag lik at jeg fikk ordnet alt jeg egentlig skulle. I stede endte jeg opp med å sove bort nesten hele dagen. Ikke bra! Jeg må bli flinkere til å si ordentlig nei. 

UKENS SEIER: At jeg faktisk klarte å presse inn en treningsøkt mellom jobb og vors på lørdag. Det var riktignok en veldig rask intervalløkt, men det ble både blodsmak og svette. Det er gøy!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Vaginisme er mer enn sex, Nå har det skjedd igjen og Ukens spørsmål.

UKENS MATRETT: Pizzaen Sofie lagde på lørdag. Nam, nam, nam. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg liker dette! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer
    1. Du er så pen du, Andrea😘Synes alltid du kler deg fint og sminker deg fint! Du er virkelig en man kunne sagt #goals til😂Selv om selve hashtaggen er litt dødd ut. Jeg er virkelig glad for at jeg begynte å følge bloggen din jevnlig og synes du er utrolig tøff som snakker åpent ut om sex❤️Før fulgte jeg bare med StinaBlogg, men synes hun er blitt for overfladisk i det siste. Derfor liker jeg deg bedre og bedre og du har en veldig fin utstråling🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg