PÅ DENNE MÅTEN PÅVIRKER DERE LIVET MITT

Det er positive og negative sider ved det aller meste her i livet, inkludert blogging. Negative kommentarer og kritikk er en del av hverdagen, men midt oppi all kritikk og negativitet finnes det et lyspunkt, nemlig dere. De faste leserne som jeg føler kjenner meg. Dere gjør dagene så utrolig mye lettere med alt det fine dere gjør og derfor vil jeg fortelle dere det på en skikkelig måte. Jeg har laget en liten liste over hva dere gjør og hva det betyr for meg som blogger. 

GIR TIPS. Hvis jeg legger ut et bilde på storyen min med en død plante så renner det inn tips til hva jeg kan gjøre for å få liv i den igjen! Dette skjedde forrige uke da jeg lurte på hvorfor den nye Hortensian min stadig slukner. Muligens et rart eksempel, men dette gjelder det aller meste! Dere er så gode og hjelper meg nok mye mer i hverdagen enn hva dere kanskje vet. 

GJØR MEG OPPMERKSOM PÅ FEIL. Hvis jeg har skrivefeil eller faktafeil (noe jeg heldigvis sjelden har, tror jeg hehe) så sier dere ifra på en hyggelig måte! Ikke den “herregud, du klarer ingenting det skal ikke være et komma der”, men “ville bare si ifra at sånn og sånn”. Så søte!

BOOSTER SELVTILLITTEN MIN. Er dere klar over hvor mye det betyr for meg når dere skryter av jobben jeg gjør? Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor rørt jeg blir når dere elsker et innlegg, skryter av arbeidsmoralen min eller forteller meg ta dere elsker det jeg driver med. I tillegg er dere helt fantastisk gode på å gi meg komplimenter for alt fra utstråling til skovalg, haha. Verdens beste er dere faktisk!

KOMMER MED KONSTRUKTIV KRITIKK. Dette er jeg veldig åpen for, selv om jeg ikke er så alt for god på å ta den i mot. Men det settes pris på! Si gjerne ifra om dere er uenige eller om dere synes noe burde vært gjort annerledes, så lenge det blir gjort på en ordentlig og konstruktiv måte. 

STILLER GODE SPØRSMÅL. Jeg blir stadig utfordret til å svare på spørsmål som må få meg til å tenke på egne verdier og det digger jeg! Der er så gode på å spørre om alt dere lurer på og selv om jeg ikke alltid kan eller vil svare, så setter jeg pris på at dere engasjerer dere!

INSPIRERER MEG. Altså!!! Dett er kanskje det beste punktet. Dere inspirerer meg daglig med måten dere engasjerer dere i det jeg skriver. Dere gir meg tips til innlegg, kommer med ønsker, foreslår ting jeg burde sjekke opp med tanke på å skrive om det og så mye mer. 

Til slutt vil jeg bare si tusen takk for at dere tar dere tiden til å klikke dere inn hver eneste dag, legger igjen kommentarer og trykker på “liker”. Tusen takk for at dere er verdens aller beste lesere. Masse elsk fra meg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Så urolig at du setter pris på oss faste lesere og skriver et eget innlegg! Dette viser at du bryr deg og er takknemmelig!<33 Ikke alle som gjør det

    2. Hei. Mener å huske at du skrev “stikke under en stol” i et innlegg. Det er feil, så tenkte å gjøre deg oppmerksom at det riktige uttrykket er “stikke under stol”.
      No problem.
      Hilsen Ano Nym

    3. Lik personen bak kommentaren over, syntes jeg dette far en fantastisk gest som viser at du setter pris på følgerne dine, og ser enkeltmenneskene bak antallet klikk. At du faktisk klatrer oppover på topplisten nå, -et år etter P.H beviser mer enn noe at bloggen holder høy kvalitet. Etter såpass lang tid har effekten av programmet har dappet av, noe som for den typiske Paradise -blogger innebærer å befinne seg i fritt fall nedover på listen. For min del, skiller denne bloggen seg ut som en av de fire jeg følger rett og fordi den er blandt de ytterst få som faktisk har et meningsfylt innhold. I tillegg har du klart noe svært få andre har, nemmelig å appelere til et stort aldersspenn. Dvs at en stor del av innholdet appellerer like mye til folk på 60+ (mat/resturant, interiør, bildereportasjer fra inn & utland, etc) som de på din egen alder.

    4. Elsker bloggen din! ❤️ Du gir alltid så mye motivasjon i hverdagen og pepper opp humøret. Det digger jeg! 😍

    5. Så koselig og lese og så utrolig fint sminket du var her😊Orker du skrive hva du har gjort/brukt på øynene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg