6 TING JEG GLEDER MEG TIL I MARS

PÅSKE. Påsken er min favoritthøytid. Jeg er utrolig glad i både turer og sjokolade, noe som passer godt. Som regel er det strålende sol, kjølig luft og tid for masse kos. Hyttekos hadde vært perfekt, men planen er å feire påsken i Larvik. Jeg regner med en del skal hjem og vi får besøk fra Island, noe som er superkos!

KOLLEN. Woho, neste helg skal jeg i kollen med noen venninner. Egentlig er det ikke helt min greie å drikke masse i snøen, men jeg kan gjøre et unntak. Jeg har skaffet meg tidenes outfit som jeg gleder meg til å vise dere. Det er egentlig den eneste grunnen til at jeg gidder å bli med, haha. Det og håpet om å møte på Johannes Klæbo. 

FRISØRTIME. Jeg har allerede booket en time til slutten av mars og har bestemt meg for å endre litt igjen. Kort, rosa hår har vært kjempekult. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å virkelig elske det, men samtidig er jeg klar for noe nytt. 

REISE HJEM. Jeg vurderte lenge å droppe Kollen for en tur hjem, men det er ikke så alt for lenge til påsken. Jeg får klare å holde ut, men herregud som jeg gleder meg til å komme hjem igjen. 

PARADISE HOTEL. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er skikkelig Paradise-fan. Derfor gleder jeg meg helt utrolig mye til den siste sesongen starter om under to uker. 

TANNLEGETIMEN. For første gang i mitt liv kan jeg si at jeg gleder meg til en legetime. Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske og da jeg var mindre pleide jeg å rømme fra tannlegen. Pappa var ikke akkurat blid da de ringte og etterlyste meg etter at han satt meg av utenfor ti minutter tidligere, wopsi. Nå gleder jeg meg derimot til å dra til tannlegen fordi jeg har gått rundt med vondt i en tann alt for lenge. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg