DETALJER FRA SOVEROMMET

Dere ser stadig leiligheten vår, men ikke så mye av soverommet mitt. Derfor tenkte jeg å vise dere litt detaljer derfra! Alt er veldig lyst av den enkle grunn at jeg trives utrolig mye bedre når det er lyst rundt meg.

Jeg har for eksempel kun hvitt sengetøy etter å ha kastet alt med farger for noen måneder siden, så frisker jeg heller opp med litt lyse farger på pynteputene jeg har i sengen. 


Sminkebord/kontor, haha
Jeg elsker å ha personlige bilder i hjemmet mitt. Som dere ser er kanten på sminkebordet dekorert med bilder og så har jeg ett i vinduskarmen og ett på skuffen på sminkebordet <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg