RAR STEMNING I KOLLEKTIVET

ANNONSE – annonselenker Nelly

Det er litt rar stemning her i kollektivet i dag. I går flyttet Martine offisielt ut etter å ha bodd her i to måneder så nå er det plutselig bare Sofie og meg igjen. Plutselig er vi ikke lenger kollektivet, så trist. Jeg vet jeg har nevnt tidligere at det har vært et savn, men nå er det bare rart.

Selv om Martine nesten ikke har vært hjemme de siste ukene kommer jeg absolutt til å merke at hun er borte, særlig om Sofie reiser bort. Det har vært så koselig å ha en roomie til! Nå har hun flyttet et stykke unna, men jeg håper vi klarer å fortsette å møtes ofte. Martine er så sprudlende og kreativ, så det å ha henne i livet mitt vil jeg ikke miste! Heldigvis tror jeg ikke det skjer med det første.


JAKKE MANGO / VESKE EBAY / BUKSE (annonselenke) HER / SKO (annonselenke) HER / GENSER ZARA

Over til noe helt annet. Nå sitter jeg og gjør meg klar sammen med Sofie. Vi skal faktisk gjøre noe annet enn å sitte hjemme og spise taco i kveld. Denne onsdagskvelden skal vi nemlig bruke på show! Vi skal på premieren av Stian Blipp Show som blir vist på tv i morgen. Det gleder jeg meg til!

Dere husker kanskje da vi var med i en episode i fjor? Hvis ikke kan du se episoden HER. Jeg kommer garantert til å snappe fra kvelden, så følg med der (andreasveinsdot) om du vil ha live updates.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg