NÅ HAR DET SKJEDD IGJEN

ANNONSE – inneholder annonselenker til Nelly

GENSER (utsolgt for gul) HER / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Som alle andre mandagskvelder når jeg deler dette innlegget har jeg kommet hjem fra jobb og skal spise middag. 

UKENS TANKE: Jeg har tenkt mye på hvordan jeg har bodd i Oslo i snart tre år, men aldri gjort det til et hjem. Det er et sted hvor jeg eksisterer, men jeg har egentlig ingen verdens ting som holder meg her. Det er på ingen måte noe galt i det fordi å binde set til ett sted i så ung alder er ikke noe jeg ser på som et mål. Det betyr heller at jeg er klar for noe veldig nytt og det er både morsomt og bittelitt skummelt. 

UKENS SERIE: Unge Lovende!!!! Dere må se den, seriøst. Jeg har også begynt på en annen NRKTV-dokumentar som jeg skal dele med dere senere om den er bra. Jeg er skikkelig på dokumentarer om dagen, så dere skal ikke se bort ifra at det blir noen anbefalinger fremover.

UKENS CRAVING: Er det lov å si alt? Jeg forstår ikke hva som skjer med meg. En gang i tiden hadde jeg stålkontroll på cravings og lyster, men det har jeg i hvert fall ikke nå lenger. Jeg craver ALT som går under kategorien sukkerbomber. Helt krise altså. 

UKENS HØYDEPUNKT: Denne gangen blir det ikke en hendelse, men en følelse. Jeg kjente meg så utrolig mye bedre på alle mulige måter etter behandlingstimen min på fredag. Det at jeg faktisk gadd å bestille en nødtime er den beste avgjørelsen jeg har tatt på lenge. Jeg følte meg virkelig ti kilo lettere da jeg dro derfra.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Gjett hvem som våkna opp på lørdag og var forkjøla og deretter våknet opp på søndagen nesten uten stemme? Meg, selvfølgelig. Syk igjen. SERIØST. På den positive siden har jeg bestilt meg nok en legetime og nå skal jeg tvinge legen min til å finne ut hva som faktisk er galt. Det er ikke normalt å være så mye syk som jeg har vært nå. Før i fjor var jeg kanskje hos legen hvert 5. år eller noe sånt, så dette er veldig uvant for meg og ikke moro i det hele tatt. 

UKENS SEIER: Jeg oppdaget plutselig på fredag at jeg hadde gjennomført min femte treningsøkt allerede da! Det var så rart, men så moro. Det er et godt tegn føler jeg, når man ikke lenger går og teller og stresser for å klare å nå målet sitt. Det går liksom naturlig! For meg betyr dette at treningen igjen har blitt en del av rutinene mine og det er superdigg. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Kanskje jeg aldri kan ha sex igjen, Når du mister tampongen i skjeden og Ukens spørsmål.

UKENS MATRETT: Ah, Tandoorigryta vi lagde i går. Det var riktignok Toro, men herregud så godt det var sammen med litt fullkornsris, nanbrød og mango chutney. Indisk er virkelig undervurdert fra min side, noe så godt!

UKENS SANG: Amanda Delara – We don’t run from anyone

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg