SLIK PLEIER JEG HÅRET MITT

Noe jeg selv liker å lese på andre blogger er tips! Særlig når det gjelder produkter bloggeren bruker som en fast rutine i hverdagen. Derfor tenkte jeg å vise dere hvilke produkter jeg bruker til håret mitt.

Nå er jeg i en prosess hvor håret skal bli friskt og sterkt igjen etter å ha vært slitt og ødelagt alt for lenge. Av den grunn har jeg en god del forskjellige produkter som jeg bytter mellom. 

Balsamspray fra Redken, olje fra Redken og en varmebeskyttende spray fra Amika. Alle disse skal brukes i håndkletørt hår. Her bytter jeg på litt som det passer meg.

Hvis jeg ikke skal føne eller bruke varmetegner på håret bruker jeg ofte balsamsprayen fra Redken før jeg grer håret. Hvis tuppene er veldig tørrebruker jeg oljen.

Den sprayen jeg bruker aller mest er den fra Amika. Den bruker jeg nesten hver gang jeg vasker håret. Da sprayer jeg to-tre ganger over hele håret før jeg grer det og eventuelt føner det etterpå. Den lukter så utrolig digg!

Jeg bruker vanligvis shampoo og balsam fra L’oreal. Denne er i serien Pro Fiber og er for å gjenoppbygge skadet og slitt hår. Den inneholder masse proteiner som er veldig viktig for å få et sterkt hår igjen. 

Mitt favorittmerke innen hår er nok Redken og jeg har også pleid å bruke shampoo i serien Extreme, men akkurat nå har jeg kun denne balsamen fra Redken. Den er i serien All soft og den bruker jeg ofte hvis jeg har brukt en proteinkur som kan gjøre håret litt tørt for å bidra med ekstra fuktighet. 

Før jeg farget håret rosa brukte jeg lillashampo cirka en gang i uken. Nå er ikke det noe vits, men jeg tar den med uansett! Jeg bruker sjampoen fra Fudge etter først å ha vasket håret med vanlig shampoo. 

Så har vi kurene mine! Akkurat nå bruker jeg tre forskjellige som jeg bytter på. Favoritten min er Redken Extreme strenght builder plus. Den har jeg brukt i mange år og er superfornøyd med den! I tillegg bruker jeg L’oreal Pro fiber restore som egentlig er til samme bruk, for å bygge opp håret igjen.

Til slutt har jeg kuren fra Jarmann Beerenberg som er en fuktighstkur (lukter sykt godt) som jeg bruker innimellom de to andre slik at håret ikke skal bli for tørt. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg