LA FRIHELGEN STARTE

GOD MORGEN!

I dag mener jeg det virkelig. De siste dagene, eller kanskje til og med den siste ukene har vært veldig fin til tross for litt motgang nedentil. Jeg har smilt mer, orket mer og hatt det mye bedre. Det er så deilig, særlig etter min litt tunge periode i staren av februar.

Nå smiler livet igjen og det er fordi jeg, ene og alene har bestemt meg for at det er sånn det skal være. Ikke mer utring. Ikke mer trøstespising og powernaps. Det er byttet ut med en god innstilling, en tidlig vekkerklokke, struktur, trening og frisk luft!

Det legger ikke akkurat en demper på gleden at jeg har frihelg! Det er lenge siden sist jeg hadde fri fredag til søndag og det er noe med den helgefølelsen altså. Nå ligger jeg ikke akkurat på latsiden av den grunn, men det liker jeg heller ikke å gjøre mer enn en gang i uka og da gjerne på søndag. Nei, jeg er tidlig oppe og nå sitter jeg og jobber litt før jeg skal på en osteopat-nødtime etter mitt lille tilbakefall. 

Ah, jeg liker denne dagen kjempegodt allerede. Hele helgen egentlig. Den er fylt med morsomme og sosiale planer som jeg gleder meg til. Jeg sitter ikke lenger med følelsen av å måtte gjøre noe for å gjøre det. Nå vil jeg på trening, jeg vil opp tidlig og blogge og jeg vil være sosial. 

Allerede i kveld skal jeg til en venninne jeg ikke har sett på en stund og lage middag. Før det skal jeg både trene med Marte (som dere sikkert kjenner fra snapchat: andreasveinsdot), hente en pakke og ta bloggbilder sammen med Sofie. Wiii, altså jeg bare gleder meg til alt!

Håper alle dere får en like fin start på helgen som meg! Skal dere noe spennende? Del gjerne <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg