UKEN SOM GIKK #20

ANNONSE – inneholder annonselenker til Nelly

JAKKE MANGO / KJOLE HER / SKO HER / LIGNENDE ØREDOBBER HER

AKKURAT NÅ: Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb har lagd middag. Nå skal jeg planlegge uken, rydde soverommet og jobbe litt med bloggen før det er natta. 

UKENS TANKE: Det å beholde bakkekontakten i bloggverden er nok ikke lett, men herregud så glad jeg er for at jeg har de vennene jeg har. Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kunne blitt crazy og gjort alt mulig rart for lesere, men i hvert fall ikke når jeg har de som holder meg godt planta på jorda.

UKENS SERIE: Jeg er tilbake på SKAM faktisk! Min lille Netflix-pause ga meg ikke så mange andre valg enn NRKTV, men de har faktisk utrolig mye spennende! Mange interessante dokumentarer blant annet, men så endte jeg opp med SKAM igjen da. Noora og William, altsåååå <3

UKENS CRAVING: Bakst. Hva skjer med meg om dagen? Det er helt krise. Jeg craver fortsatt alt av sukkerbomber, men heldigvis har jeg hatt litt mer selvkontroll enn de foregående ukene og i det minste klart å hole det til helgen.

UKENS HØYDEPUNKT: Fredagen! Jeg hadde hatt en så lang dag hvor jeg hadde sått opp før syv, hatt en hard treningsøkt og en lang arbeidsdag. Kvelden ble avsluttet på Champagneria med Anja og det var så koselig!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg merker at jeg har irritert meg litt over at det alltid er stappfullt her hjemme. Det var særlig i helgen da det kun var Sofie og meg at jeg merket hvor deilig det egentlig er å bare være to. Vi har faktisk ikke en så stor leilighet at det er plass til at fire mennesker skal bo her og helt siden vi flyttet inn har det vært minst tre, ofte fire som har bodd her hver eneste kveld. 


Min nydelige roomie <3 

UKENS SEIER: At jeg klarte å stå imot presset og ikke ble med ut på lørdag, woho!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Overlev Valentine’s day som singel, Når angsten tar meg og IKEA-løgnen alle tror på

UKENS MATRETT: Altsååå maten som ble servert i bursdagen på lørdag! Det var en helt sykt god nachos med masse, masse, masse godt tilbehør. 

UKENS SANG: Secret Lovesong – Little Mix 

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette, aner ikke hvorfor. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Bake kan man gjøre uten sukker og smør også. Masse oppskrifter på nett. Litt sunnere iallfall 🙂

    2. skam er bra,men likte bare sesong 3 egentlig 🙂 det mest tragiske paret var N/W, synes ike de burde være sammen,men alle mener forskjellig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg