EN ETTERLENGTET VINKVELD

ANNONSE – alle lenker er annonselenker 

God morgen, verdens beste lesere! For å være ærlig med dere så sitter jeg her med kaffekoppen i hånda og en liten hangover, haha. Det kan være fordi jeg nesten akkurat har våknet og jeg håper virkelig dette gir seg før jeg drar på jobb om noen timer. En dusj, litt vann og en god frokost pleier som regel å gjøre alt godt igjen.

Nå tenker dere vel “Hva i alle dager, har Andrea faktisk vært ute for første gang på hundre år?”. Ja jo, jeg har vel det. Fredagskvelden min ble tilbragt på Champagneria sammen med Anja. Hun sendte meg melding på Instagram og spurte om jeg ville møtes for å drikke litt vin en dag, noe som er skikkelig hyggelig! Jeg digger mennesker som bare tar kontakt og spør rett ut om ting, muligens fordi jeg ikke tør å være sånn selv. 

Vi satt og pratet i timesvis om alt mulig over det som til slutt ble veldig mange glass cava. Jeg kjente at jeg trengte en kveld ute i stede for hjemme på sofaen foran Macen. Det var så digg. Plutselig var klokken halv to!!! Jeg bare herregud, så sent har jeg ikke vært ute på flere måneder. Her har vi 70 år gamle Andrea som legger seg før halv tolv hver kveld og aldri drikker alkohol lenger, hehe.

Jeg holdt på å skrive at heldigvis ble kvelden avsluttet der fordi om jeg hadde holdt på lenger hadde denne dagen blitt ganske hard. 7 timer jobb og rett i bursdagsfeiring er ganske mye lettere etter en gåtur hjem i frisk luft, en tur innom Burger King (alene, så stusselig) og seks timer søvn i stede for tre. 

Jeg ser allerede frem til morgendagen hvor jeg kan slappe av og nyte det å ha helt fri. Da skal ingen avtaler gjøres og jeg skal bruke dagen på det som frister der og da. Muligens i sofakroken sammen med Celine, hihi.

GENSER HER / BUKSE HER  (40% rabatt nå)

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Røyter Celine mye? Jeg har lyst på hund, men vil helst ha en som ikke røyter så mye. Hvordan er rutinene når det gjelder turer så hun får gjort ifra seg? Må hun luftes ofte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg