DET ER ALT FOR LENGE SIDEN SIST

I går gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på veldig lang tid. Jeg fant frem en bok fra den lille samlingen jeg har på toppen av kommoden min. Mitt lille bibliotek (hehe, det er snakk om 15 bøker). 

Egentlig er jeg veldig glad i å lese, men det siste året har jeg faktisk ikke lest en eneste bok. Det er helt sykt. Før pleide jeg å lese bøker på sengen før jeg la meg, i pausen på jobb, på flyet, på bussen og på toget. Nå går all den tiden til sosiale medier og ikke minst bloggen. Det var egentlig planen i går også. Jeg åpnet en ny fane og tastet inn de kjente bokstavene som sammen utgjør Netflix. Dessverre fant jeg ut at kortet det er registrert på er utløpt (etter en telefon til pappa fordi jeg snylter på hans Netflix hehe) så da var det ikke så mye å gjøre med det. 

I det jeg fant frem boka angret jeg ikke et sekund. Det var så deilig å sitte i stillhet og leve meg inn i en historie igjen. Jeg skal definitivt begynne å gjøre det oftere. Legge bort sosiale medier, sette telefonen i nattmodus og åpne boka. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg