REAL BLOGGER LIFE

God morgen, fininger! Etter den ene dagen hvor jeg våknet opp til blå himmel er jeg like forhåpningsfull hver gang jeg lukker opp øynene. Dessverre ser det ut til at vi må vente enda litt lenger før vi får ordentlig vår altså… Jaja. 

Denne dagen starter veldig snart for min del og etter deg går det ganske i ett. Nå må jeg bare få på meg sminkemaska, hive i meg litt kaffe og frokost før jeg tar turen ut i gråværet.

Jeg er fortsatt der at jeg tar minst mulig kollektivtransport og går de aller fleste steder, så da må jeg ofte gå en time før jeg skal være et sted, haha. Dere vet meg… Trenger å være ut i god tid! Å komme for sent er mitt største mareritt, uff. 

Aller først skal jeg fjerne det bittelille som ble igjen av klumpen i leppen min. Det er ikke mye, men greit å få det helt bort når jeg først har satt i gang. Deretter skal jeg faktisk på et møte. Real blogger life omg. Haha, neida, men jeg føler det er så typisk blogger-liv. Heihei, folkens i dag skal jeg på et superhemmelig møte woho. Dette er ikke så hemmelig, men det er et møte. 

Nå ble dette veldig oppramsing så der sier jeg stopp. Resten av dagen min kan dere følge på Snapchat – andreasveinsdot <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg