OSLO PÅ SITT BESTE

I går var en helt nydelig dag her i hovedstaden. Det er på slike dager jeg virkelig elsker Oslo. Endelig!

De siste månedene har det vært så grått og trist at jeg nesten ikke trodde det jeg sa da jeg våket i dag tidlig. Blå himmel? Og sol?

Selv om jeg ikke klarte å nyte turen opp til Blindern klarte jeg definitivt å nyte turen hjem.

En liten rar fakta om meg: jeg elsker bygninger. Fine bygninger gjør meg så glad og er en av de rare menneskene som liker å ta bilde av de da. La ut et på Instagram og greier i går. Haha, merkelig, men. 

Solen varmet skikkelig hver gang den traff meg og jeg var faktisk nødt til å finne frem solbrillene for å se hvor jeg skulle gå. Er ikke det fantastisk?

Jeg er så utrolig glad i våren og det at den endelig begynner å melde sin ankomst gjør meg så glad! Nå venter jeg bare på at det skal bli litt varmere ute og at all snø og is forsvinner. Lykke!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg