MINE PLANER FOR VALENTINE’S DAY

God Valentine’s, alle fine dere! Vi må huske på at dette egentlig er en feiring av kjærligheten og derfor av alle du er glad i. Det kan være en fin anledning til å vise litt ekstra kjærlighet til venner, kollegaer eller familie også!

Hvis du er singel og hater denne dagen bør du lese dette innlegget som er en liten guide til hvordan du skal komme deg gjennom denne dagen. 

For min del startet dagen så mye bedre enn forventet. Jeg lå og slumret i senga og slet så med å stå opp. Plutselig hører jeg at noen låser opp døren og Martine er endelig hjemme igjen! Jeg ble SÅ glad fordi jeg trodde ikke hun skulle komme hjem helt enda.

For dere som ikke har fått det med dere så har hun vært på jobb like utenfor Oslo i noen dager og jeg har vært helt alene hjemme, noe som var ganske kjedelig. I kveld kommer også Sofie hjem så nå føles alt veldig mye bedre! 

Så har flere lurt på mine planer for Valentine’s day. Jeg skrev så vidt om det i går, men kan godt nevne det igjen. Planen min for dagen er ingenting utenom det vanlige. Jeg startet dagen med trening og dro deretter på jobb hvor jeg blir resten av dagen.

I kveld skal jeg bare rett hjem (håper ikke jeg kommer midt i kjærestekvelden til Morten og Sofie, wopsi) og da er planen å lage en deilig fiskeburger til middag med masse søtpotetmos og grønnsaker før jeg legger meg.

For et spennende liv jeg lever, folkens! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg