8 TING SOM GJORDE MEG GLAD

ANNONSE – inneholder annonselenker og spons

Nå føler jeg at det har vært litt mye negativt på bloggen i det siste, men sånn er det jo noen ganger. Jeg orker ikke gå rundt og late som om alt er bra og at jeg er sykt lykkelig når jeg ikke har det helt tipp topp. Ærlighet varer lengst, eller hva?

Uansett så er jeg ikke bare negativ og for å få frem at jeg også har det bra innimellom slang jeg sammen en liten liste over ting som gjorde meg lykkelig forrige uke!


GENSER HER / BUKSE LIGNENDE HER

 Gåturen hjem fra kinoen på lørdag med Martine. Det var akkurat passe kaldt og hele veien var lyst opp så det var rett og slett skikkelig koselig. 

❤ At mannen på den søndagsåpne Jokerbutikken pakket ned alle varene mine for meg. Haha, små gleder!

❤ Jeg fikk snap av en leser som hadde testet ut lasagnen min og elsket den. Så utrolig hyggelig!

❤ Tacoen på søndagskvelden smakte helt SYKT godt. 

❤ PT-timen min (sponset) gikk over all forventning og jeg elsker det nye programmet! Et lite minus er at jeg var så støl at jeg så vidt klarte å gå i tre dager etterpå, men igjen – deilig å kjenne at jeg har brukt kroppen. 

❤ Jeg klarte å holde meg unna godis da vi skulle på kino på lørdag. 

❤ Denne kjolen var så mye finere på enn hva jeg trodde på forhånd. 

❤ At Martine og Sofie kjøpte godis til meg da jeg var syk i begynnelsen av uken!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

3 kommentarer
    1. Fin liste, og jeg liker at du har viet hele to av punktene til godis, hihi! ^^
      Og du – nå vet jeg at ikke alle er som meg og tenker som meg og sånn (heldigvis, kanskje?), men jeg vil ihvertfall bare få sagt at jeg har ikke følt at du har vært så veldig negativ i det siste. Ikke overdrevent negativ ihvertfall.
      Jeg syns fortsatt det er både koselig og gøy å titte innom bloggen din, for å si det sånn 🙂 Bloggen din er stort sett med på å gi meg en positiv energi. Og hvis jeg først føler på det motsatte så er det mest fordi jeg har lest noen av kommentarene du får en gang i blant, og IKKE fordi jeg har lest noe som du har skrevet som har gitt meg dårlige vibber.

    2. Aylar Von Kuklinski: Haha, when candy is life <3 Det er skikkelig hyggelig å høre at du føler det sånn, Aylar! Jeg føler jeg har klaget litt vel mye i det siste, men det er godt å høre at du ikke har lagt noe særlig merke til det, hihi. Håper du får en super kveld videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg