UKEN SOM GIKK #19

AKKURAT NÅ: Jeg sitter nå her og prøver å manne meg opp til å dra på trening da. Det er lettere sagt enn gjort når jeg er så støl at jeg så vidt klarer å gå, haha. Dette er dag tre. Hvor lenge skal jeg bruke det som unnskyldning tro? I mellomtiden koser jeg med med Oslo S på tv-skjermen. Det er en sååå spennende serie! Jeg elsker å følge med på alt dramaet som skjer der, særlig fordi det er så nærme og et sted jeg stadig er innom. Anbefales!

UKENS TANKE: Jeg begynner å lure på om jeg er deprimert eller har en eller annen sykdom legen ikke har funnet ut av enda. Det er ikke normalt å være trøtt 24 timer i døgnet, stadig svimmel og kvalm, tom for energi og gå rundt med en slags trist eller tom følelse. Noe er galt. Kanskje vinterdepresjonen omsider har tatt meg? Hvem vet. 

UKENS SERIE: Modern Family! Jeg var så godt igang med mitt nye maraton, men i går kveld fikk jeg plutselig beskjed om at Netflix ikke er betalt. Det er ikke min Netflix så jeg får ikke gjort så mye med akkurat det, haha. Jeg satser på at vedkommende betaler snart så jeg kan fortsette snyltingen. 

UKENS CRAVING: Alt som har sukker og karbohyderater i seg. Det er helt sykt hvor fysen jeg er på sånt. Bakevarer er liksom det nye, gjerne sammen med sjokolade. Det er alt jeg vil ha, hele tiden.

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdagskvelden! Det var skikkelig hyggelig med en rolig lørdag. Kino og chill med venninner er aldri feil. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At treningsmotivasjonen ikke er helt på topp om dagen. Det er en dum unnskyldning, men sannheten er at det å komme seg på trening når hele veien enten er en stor skøytebane eller en innsjø er ganske så liten. Jeg vil liksom holde meg mest mulig inne.

UKENS SEIER: Wow, godt spørsmål. Det er ikke så mange av de om dagen hehehe. Det får vel bli at jeg klarte å komme meg på forelesning på mandag!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Spa er ikke for alle, Turn off hos gutter og Grunnen til at jeg forlot Vixen før alle andre.

UKENS MATRETT: Fiskeburgeren fra Kiwi sammen med søtpotetmos og brokkoli, nam nam nam. 

UKENS SANG: I can’t fall in love without you – Zara Larsson (jepp, den har gått igjen et par ganger nå, men den er så fin). 

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var ganske kult, jeg!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

24 kommentarer
    1. Vanskelig å vite om du er deprimert, eller om du blir trist/tom av å føle deg fysisk dårlig? Spiller ikke helsa på lag er det lett å bli nedfor iallefall! Hvis du har vært hos legen, og de ikke finner ut av det, så skjønner jeg at du blir fortvilet <3 Håper at du begynner å føle deg bra og frisk igjen nå som vi går våren i møte!

    2. Det eneste som er så sykt kjipt med gjærbakst fra butikken er jo at det er så mye sukker i det:( det jeg bruker å gjøre istede er å bake kanelsnurrer med havre i og honning, de er faktisk helt sykt gode. Finnes masse oppskrifter på nett og det er ikke sååå krevende❤️ (Kan jo fryses også!)

    3. Få sjekket stoffskiftet, deprimert symptomer samt utbrentsymptomer er typiske symptomer på lavt stoffskifte. Har det selv..

    4. Kjedelig å ikke føle seg i form 😕 Du høres veldig ut som meg da jeg til slutt fant ut at jeg både manglet D-vitamin og hadde for lavt stoffskifte. Du har jo vært hos legen, så vil jo tro at han/hun har sjekket dette, men det var bare en tanke…
      Her er noen av de vanligste symptomene på mangel av vitamin D:
      Svekket immunsystem (mye forkjølelse, regelmessige hoster etc.)
      Utmattelse
      Smerter i ledd, skjelett og muskler
      Depresjonssymptomer
      Hodepine eller migrene
      Håper du finner ut av det, og god bedring😊

    5. Kan jo være at du har noen vitamin mangler som gjør deg deprimert,trøtt osv? Jern eller B12 kanskje?

    6. Hei Andrea! Jeg ville bare fortelle deg hvor flott du er på en aldeles grå mandag. Jeg synes du er et flott flott forbilde❤️Du er deg selv og legger ikke skjul på noe! Noen dager trener du og spiser sunt eller no meat dag, mens andre dager er det skoleboller og sjokolademelk til frokost. Du behandler deg selv bra, og unner deg selv det! Noe som er SÅÅ viktig. Jeg regner med at du også har mange små følgere som tar seg veldig nær av alt du skriver og legger ut. Det at du er deg selv 100% fører det over på følgerne dine og gjør ikke bare deg til en god person, men også de🙌🏼Ha en fin dag videre, og ta deg den velfortjente nappen😉Du gjør en flott jobb, stå på videre!!

    7. Nico: Ååååååå, Nico <3 Dette betyr så sinnssykt mye for meg, særlig på en dag hvor ting er litt kjipt. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette til meg! Har ikke flere ord, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg