UKENS SPØRSMÅL / SYDENTUR, ROSA HÅR, ROOMIES, LIGGE MED NORSK KJENDIS ++

Hvordan var det å komme tilbake til livet i Norge etter PH?

Det har jeg skrevet en del om HER og HER

Hvis du måtte tatt en tatovering, hva skulle det vært og hvor?

Morsomt spørsmål, men vanskelig å svare på. Jeg synes det er veldig kult med tatovering på låret som synes i olashorts osv, men ikke ellers. Allikevel ville jeg nok ikke hatt en så stor selv. Det måtte blitt en under foten som aldri synes, haha. Hva det skulle vært… Kanskje en liten klein quote til meg selv, noe sånt som ikke gi opp eller noe. 

Hva gjør du når Sofie flytter?

Hun flytter ikke enda og jeg har en plan i tankene, men den vil jeg ikke avsløre før det er sikkert. Rett og slett fordi jeg ikke tør å håpe før alt faktisk er i boks. 

Dere sier alltid at dere er på PH i 2 måneder men dere er jo bare på TV 4 dager i 12 uker, er det mangel dager vi ikke ser?

Vi filmer hver dag i 2 måneder, men det blir fordelt utover 12 uker på tv. Alle dagene vises på TV, men det er veldig mye fra hver dag som ikke kommer med.

Sofie klager ganske mye på Martine hvordan syntes du det er å bo med henne?

Jeg synes ikke Sofie klager mye på Martine! Hun skriver ofte med en humoristisk undertone som folk kanskje ikke forstår, jeg vet ikke helt. Sofie og Martine er veldig forskjellige med tanke på hvordan de lever og hvordan de liker å ha det hjemme. That’s it og det er det Sofie noen ganger påpeker. For min del ser jeg meg som en slags mellomting mellom de, haha. Jeg synes begge to er veldig fine å bo sammen med! Begge er flinke til å ta hensyn til resten av leiligheten på alle måter, vi har det alltid koselig sammen, ingen krangler og ja generelt bra altså!

Har du en drøm for fremtiden?

Jeg har mange drømmer! Jeg fullføre utdannelsen min, bo i utlandet, reise masse, finne en jobb jeg elsker og etter hvert finne drømmemannen. 

Hvilken norsk kjendis ville du helst ligget med?

Veldig godt spørsmål! Den er vanskelig altså. Jeg synes Tobias Santelmann er utroooolig flott, men han er jo gift. Sånn hvis vi later som at alle er single måtte det blitt han tror jeg, eller Jakob Oftebro. 

Så utrolig fin kåpe på det første bildet! hvor er den fra? 🙂

Tusen takk! Den er fra Mango. 

Hvor lenge skal du ha rosa hår?

En måneds tid kanskje… Jeg vet ikke helt!

Har du et godt forhold til søsteren din?

Ja, veldig! Vi kranglet helt sykt mye da vi var yngre og bodde sammen, men etter at jeg flyttet og vi ikke bor under samme tak lenger er det mye bedre. Jeg ser faktisk på henne som en av mine beste venner. 

Hvordan har du det om dagen?

Ikke så bra, for å være helt ærlig med dere. Jeg vet ikke helt hva som skjer, men jeg føler virkelig at jeg trenger å dra bort til et varmt sted og bare være alene i en uke eller noe sånt. Dessverre har jeg ikke mulighet til det (om bare jeg var richbitch toppblogger :///) så jeg får jobbe meg gjennom det som alle andre.

Skal du på Harry Styles konserten i Oslo?

Nei, jeg har ikke kjøpt billetter. Nå begynner jeg å angre litt, haha. Jeg er ikke så fan av musikken hans, men herregud jeg burde absolutt benytte meg av anledningen til å se han live igjen. 

Angrer du på at du farget håret rosa?

Nei, på ingen måte! Jeg elsket rosa hår de første ukene, men jeg begynner å bli bittelittegranne lei haha. 

Tror du at du ikke finner den rette på grunn av at du forteller mye om dine syn på date/gutter?

Nei, jeg tror jeg ikke finner den rette fordi jeg ikke prøver i det hele tatt. 

Har du bestemt hvor du skal på sydentur i sommer?

JA! Vi har booket et såååå fint hotell (som også er så billig, perfekt kombinasjon spør du meg), men ikke bestilt flybilletter enda. Jeg må ha alt på plass før jeg faktisk føler vi skal dra, haha. Det er enda lenge til, planen er å reise i juni. 

Når kommer innlegget med spørsmål og svar om vaginisme?

Det kan jeg ikke svare på fordi det er osteopaten min som skal svare. Hun har mye å gjøre, så det kommer når hun får tid til å skrive det! Jeg oppdaterer selvfølgelig om jeg får vite noe mer, ellers kan dere følge med på snap: andreasveinsdot når det kommer ut!

Er det noen spesielle bloggere eller kjendiser som fikk deg til å føle deg ukomfortabel på Vixen?

Nei, på ingen måte. Det var hele settingen og meg som bare ikke funket helt den dagen.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg