ALT ER AVLYST

Hei, fininger! Nå sitter jeg hjemme hos Marte mens lasagnen står i ovnen. Jeg ble så inspirert av mitt eget innlegg at det ble lasagne i kveld, haha. Marte er syk og jeg er ikke akkurat i toppform selv så vi avlyste alle planer og det blir heller en rolig kveld i sofaen. 

Jeg var helt kjørt etter treningsøkta i dag, men det er en deilig følelse. Jeg elsker å være skikkelig sliten etter trening og kjenne at man virkelig har fått brukt kroppen! Det eneste som er litt kjedelig var at treningen foregikk klokken tolv, så jeg endte opp med en powernap i to-tiden. Wopsi.

Jeg sov meg gjennom fem ubesvarte anrop, tre meldinger og fire messenger-varsler. Altså what. Når har jeg noen gang vært så viktig å få kontakt med på en fredag formiddag? Jaja, jeg får gå gjennom alt nå før pcen skal legges bort og jeg skal skru av sosiale medier resten av kvelden. 

Vi blogges i morgen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg