BEHANDLING, VIN OG FIFTY SHADES

REKLAME – inneholder spons

God morgen, verdens beste lesere! Først må jeg bare si hvor utrolig kommentarfeltet på dette innlegget var i går. Det som var ment som et litt morsomt og useriøst innlegg ble visst tatt imot som noe veldig seriøst av del mannlige nettroll der ute. Man må jo nesten bare prøve å le av det, men herregud. Jeg ble helt sjokkert da jeg var ferdig på jobb i går og leste gjennom kommentarfeltet. Dere faste lesere er jo så gode og snille mot meg, så dette var brått litt uvant. Hvis dere vil ha litt underholdning kan dere lese det HER

Nå over til noe positivt! Det er allerede helg og denne gangen skjer det faktisk litt av hvert i livet mitt. Jeg føler ikke at jeg har gjort noe som helst på lenge så det blir godt med en litt hektisk helg. 

FREDAG. Dagen starter tidlig med osteopati-time klokken 09.00 hos Charlotte på Røa Osteopati (rabattert behandling) . Jeg velger alltid så tidlige timer for å komme meg opp, men angrer like mye kvelden før, haha. Nei, men det er godt å komme i gang med dagen tidlig!

Jeg drar rett fra behandling til trening hvor jeg skal gå gjennom det nye treningsprogrammet med PTen min (sponset medlemskap og PT-time). Det gleder jeg meg skikkelig til! På den forrige timen fikk jeg en liten smakebit av programmet og det virker som noe jeg kommer til å like kjempegodt! Nå gleder jeg meg masse til å ta fatt på dette og få en ordentlig kickstart i dag. 

I kveld skal jeg faktisk sosialisere meg litt! Planen er vinkveld, riktignok en veldig rolig en. 

LØRDAG. Jeg jobber hele dagen, men på kvelden har jeg litt sosiale planer nok en gang! Aller først skal jeg på trening (hvis ikke jeg er ødelagt i kroppen etter dagen før) og så skal jeg på kino med en liten gjeng. Vi skal se…. Trommevirvel – Fifty Shades! Jeg synes egentlig ikke filmene er så bra, men det har blitt litt obligatorisk å se de. Nå har jeg sett de to første så da kan jeg like gjerne se denne også. Uansett blir det koselig med en liten venninnekveld på kino. 

SØNDAG. Planen for søndag er å vaske leiligheten og sortere litt i klesskapet. Deretter skal jeg planlegge uken som kommer når det gjelder trening, mat, jobb, blogg, forelesninger og sosialt. Jeg trenger litt struktur og derfor pleier jeg å planlegge uken som kommer så godt som jeg kan. Kanskje jeg til og med får tatt litt bloggbilder? Vi får håpe det!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

Siste innlegg