JEG HADDE ALDRI TRODD DETTE PÅ FORHÅND

Reklame – sponset medlemskap og PT hos EVO 

Forrige uke hadde jeg den siste av fem timer med Idar som er personlig trener hos Evo Grünerløkka. Normale mennesker gjennomfører i løpet av en måneds tid (noe som var planen for meg også), men jeg brukte vel heller fem måneder. Når livet kommer i veien, dere vet. Heldigvis har jeg hatt en utrolig tålmodig PT som har vist forståelse for både sykdom, reiser og andre ting som har dukket opp underveis. 

Forrige tirsdag hadde vi det som var den aller siste av de avtalte timene sammen. På den tiden har jeg kommet en ganske lang vei og vil gjerne dele det med dere!

 Jeg er tilbake i en god treningsrutiner og har funnet tilbake til treningsgleden.

❤ Jeg klarer å motivere meg selv til å jobbe hardere og komme meg på trening.

❤ Jeg har blitt utrolig mye sterkere i løpet av denne tiden, noe som er kjempegøy!

❤ Kroppen har faktisk strammet seg ganske godt opp! Dette er noe jeg ikke klarer å se i speilet, men heldigvis ba PT-en min meg ta før-bilder som jeg kunne sammenligne med underveis. Jeg tok (jeg vil ikke kalle det for etterbilder fordi altså dette skal være en ny livsstil og bildene er kun til for å faktisk se fremgangen og motivere meg selv) underveis-bilder for et par uker siden og der var det jaggu meg forandring!

❤ Jeg har generelt mye mer energi, sover bedre og er gladere. 

Hvis jeg skal være helt ærlig med dere har jeg vært litt skeptisk til personlig trener. Jeg har sittet på min høye hest og trodd at jeg kan klare alt selv og ikke trenger andres hjelp, noe som er typisk meg og en ganske dårlig egenskap. Heldigvis tok jeg til vettet og prøvde. Det viste seg at det å ha personlig trener var noe jeg virkelig trengte fordi jeg hadde slitt med å komme i gang igjen så lenge uten hell. 

Så da vi var klare for å si takk og farvel forrige tirsdag kjente jeg at, nei. Jeg var ikke klar for å gi slipp på Idar og kunnskapen hans helt enda. Så… Jeg skal ha fem PT-timer til! Wihuuu! Den første er allerede på fredag, men denne gangen skal vi gjøre det litt annerledes. 

Det jeg liker best med å ha en PT er at han legger opp et program til meg, viser meg hvordan jeg skal utføre alt rett og presser meg til rett vekt. Derfor fant vi ut at han skal legge opp et nytt program til meg som vi kjører gjennom. Denne skal jeg utføre et gitt antall ganger i uken i fire til fem uker, før vi møtes igjen, ser på fremgangen og starter på et nytt program. Jeg føler at det passer meg bedre og som han også sa, så trenger jeg ikke at noen står og passer på meg hver gang jeg skal trene fordi det klarer jeg fint selv. Det jeg trenger er nytt input, litt veiledning og litt ekstra motivasjon!

Så nå er jeg supergira og klar for mitt nye program på fredag! 

 

Hvis dere ønsker å komme i kontakt med Idar, som er en superflink PT kan dere gjøre det HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Herrefred. Du har blitt SÅÅÅÅÅÅÅÅ nydelig Andrea! Du blir bokstaveligtalt penere og penere for kver dag som går!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg