12 TING JEG GLEDER MEG TIL MED VÅREN

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

Nå lengter jeg så utrolig mye til vår, sol og sommer! Jeg har lyst til å kle meg i fargerike sommerkjoler, vandre rundt i sandaler og kunne bruke solbriller med god grunn. 


KJOLE HER / JAKKE MANGO / ØREDOBBER CMYK / SKO HER

Denne kulda og dette mørket begynner å tære på kropp og sjel. Jeg klarer virkelig ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til lyse vårdager, men jeg gjøre et forsøk ved å dele noen punkter som forteller hva jeg gleder meg til med våren som snaaaaart kommer. 

 Kunne bruke solbriller fordi det faktisk er sol og ikke bare for å skjule de mørke ringene under øynene etter gårsdagens vinkveld

 Gå i fine sommerkjoler med en lett skinnjakke over

 Spise is i sola, mens jeg egentlig fryser litt uten at det gjør noe fordi det endelig er vår

 Se de første blomstene dukke opp langs veikanten

 Kjenne lukten av vår

 Sitte på brygga og sole ansiktet i varmen fra solen men beina hengende over kanten

 Gå søndagstur i vårsola 

 Slippe å være redd for å skli på skøytebanen som brer seg over hele Oslo sentrum fordi isen endelig har smeltet!

 Kunne ta lyse, fine bilder ute uten å fryse ihjel

 Drikke vin utendørs på Aker Brygge

 Endelig kunne trene ute igjen! Løpetur i Ekebergparken og trappeløp i den friske lufta

Påske! Jeg får alltid skikkelig vårfølelse av påsken hjemme i Larvik

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg