UKEN SOM GIKK #18

AKKURAT NÅ: Jeg sitter på gulvet i stua til Marte for øyeblikket. Macen gikk tom for strøm og ut ifra lademuligheter virket dette som det beste alternativet. Jeg har vært her siden tidligere i dag og vi har kost oss med både lunsj, middag og serier. Det er jo alt for kaldt til å gå ut! Uff… Planen er å dra på trening sammen senere, men ikke helt enda.

UKENS TANKE: Jeg tenker så mye om dagen at det bare er kaos i hodet mitt. Jeg har blant annet tenkt mye på hvordan folk orker alt drama? Altså slapp av mennesker. Man må ikke blåse opp små bagateller og gjøre det om til tredje verdenskrig. 

UKENS SERIE: Nå er jeg på Modern Family-kjøret, haha. Det er noe med slike enkle, morsomme serier som man kan ha i bakgrunnen uten å faktisk se på, men som alltid får en i godt humør!

UKENS CRAVING: SJOKOLADE. Det har vært helt insane den siste uken. Jeg føler jeg tørster etter sjokolade likso, haha herregud jeg burde dra på avvenning. 

UKENS HØYDEPUNKT: Det var å komme hjem og ikke minst det spontane møte med en venninne jeg ikke har sett på flere år! Som alltid skulle jeg ønske jeg ar hjemme lenger fordi det er så koselig. Plutselig var en venninne av meg i Larvik også så vi klarte endelig å møtes for å catce up (noe vi har prøvd på i evigheter). Ett glass vin ble til tre, men det var så verdt det! En skikkelig koselig lørdag hjemme. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg aldri blir 100% frisk. Er det irriterende at jeg irriterer meg over dette hver eneste uke? Vel, det synes jeg også. Kan det bli vår så jeg kan bli frisk?

UKENS SEIER: At jeg tok til vettet, lyttet til meg selv og dro fra Vixen i stede for å gjøre alt verre ved å bli i en situasjon jeg ikke taklet.

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Los Angeles-turen er avlyst, Spørsmålsrunde Paradise Hotel og Er jeg bra nok nå?

UKENS MATRETT: Mmmm, lasagnen jeg lagde på lørdag! Jeg har helt glemt at dere skal få oppskriften, wopsi. Jeg skal sette meg ned og jobbe med det med en gang jeg kommer hjem i kveld. 

UKENS SANG: Happier – Ed Sheeran (samme sang også, sorry tror jeg er litt stuck om dagen). 

UKENS FAVORITT-BILDE: Wiii jeg synes dette bildet er så kult! Takk til Pappa som var fotografen. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hei!
      Har du bestemt deg 100% for hvilket studie og høyskole det blir til høsten?
      Jeg så at du skrev i et tidligere innlegg at du ønsket nettstudie, eller at det hørtes fristende ut. Jeg tar selv nettstudier i pedagogikk bachelor, og å studere på nett har jeg ikke angret på et sekund! Jeg startet først stedlig ved høyskolen i Oslo som nå er gjort om til et universitetet, og det var virkelig ingenting for meg! Det at folk sier at studietiden er så fantastisk er kun oppskrytt etter min mening. Man har innleveringer, arbeidskrav og eksamener hengene over hue hele tiden, men en utdanning blir det ihvertfall ut av det hele! : )

    2. Andrea: Du kan ta det på nett ved Kristiania høyskole.
      Jeg tar selv pedagogikk over nett der, og den skolen anbefales!
      Det koster å gå der, men lånekassen dekker alt, og husk at man har mange år på å nedebetale studielånet helt 🙂
      Om du ikke ønsker stedbasert, hadde jeg ikke tatt det.
      Man burde aldri gjøre noe som ikke føles 100 % rett! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg